۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۳۰۹۶۵۵
نماینده مردم آمل در مجلس مطرح کرد؛

ضرورت اجازه برنامه ریزی و آینده نگری به مدیران کشور

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل در مجلس گفت: ضرورت دارد به مدیران کشور اجازه داده شود تا برای آینده‌نگری و حرکت به جلوی کشور گام های ارزشمند و اساسی بردارند.
يوسفيان ملا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران که در آمل برگزار شد، اظهارداشت: به برخی وزارتخانه و دستگاه‌ها مانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجازه آینده نگری و برنامه ریزی درست و شایسته داده نشده است.


عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس خاطرنشان کرد: به وزیر ارشاد اجازه ندادند کار خود را انجام دهد که ایشان در راهروهای مجلس و یا رسانه ها به دنبال پاسخگویی به حاشیه ها است.


وی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد به مدیران کشور اجازه داده شود تا برای آینده نگری و حرکت به جلو گام های ارزشمند و اساسی بردارند.


نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس در چند مسأله مصوبه داشته که الان از کار خود پشیمان است.


یوسفیان ملا خاطرنشان کرد: براساس قانون اساسی باید دیوان محاسبات درباره تفریغ بودجه و نظارت بر مصرف آن در جای خود گام بردارد ولی مشاهده می‌شود در پیشگیری از وقوع جرم و شرکت در مناقصات حضور دارد.


رییس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس با بیان این که نباید دیوان محاسبات در همه امور دخالت داشته باشد، گفت: نیاز است مدیرانی که دارای ابتکار هستند مورد حمایت های لازم قرار گیرند.


وی ادامه داد: الان مجلس شورای اسلامی در حال تجدیدنظر است تا دستگاه‌های نظارتی به وظایف خود براساس قانون اساسی عمل کرده و اهتمام خود را در راستای تکالیف مربوطه قرار دهند.


نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس خاطرنشان کرد: پس از برگزاری جلسات عدیده با رییس مجلس شورای اسلامی، قانون ساماندهی و اصلاح قانون دستگاه‌های نظارتی در کمیسیون مورد نظر مطرح است.


حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل اظهارداشت: همه ما در نظام اسلامی قرار داریم که که ضرورت دارد در مسیر خوبی ها گام برداریم.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: مدیران باید اهتمام شایسته ای در راستای رفع مسائل و مشکلات موجود داشته و از تمام توان خود در این راستا بهره گیری کنند که مردم ما کار را می خواهند.


وی ادامه داد: کار و تکلیف مدیران بسیار سخت است که باید عزمی جدی و شایسته داشته باشند که دنیا دارد ما را مورد قضاوت خود قرار می دهد.


امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: کار برای کشورمان عشق و علاقه می خواهد که باید اهتمام و تلاش شایسته ای برای پیشرفت و تعالی نظام اسلامی صورت دهیم که برکات و دستاوردهای ارزشمندی دارد.


حجت الاسلام رحمانی آملی تصریح کرد: بعضی از مواقع امکانات لازم را نداشته و اعتبارات موجود کم است که باید تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار گرفته و در این مسیر کوشا باشیم./1314/202/ب2

ارسال نظرات