۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۳۰۹۶۵۸
مدیر مرکز مطالعات حوزه علمیه قم خبر داد؛

پاسخ به 200 هزار پرسش و شبهه دینی در 70 جلد کتاب

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مرکز گفت: تاکنون پاسخ بیش از 200 هزار سؤال و شبهه تدوین و از طریق 70 کتاب و چندین نرم افزار منتشر شده است.
حجت‌الاسلام حسن رضايي مهر، مدير مرکز مطالعات و پاسخگويي به شبهات حوزه علميه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حسن رضایی مهر ظهر امروز در دیدار با حضرت آیت‌الله علوی گرگانی به فعالیت‌های مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم اشاره و اظهار داشت: این مرکز در سال 1379 از سوی حوزه علمیه قم شکل گرفت.

 

مدیر مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم ادامه داد: این مرکز در راستای رفع شبهات دینی جامعه تلاش می‌کند و در این راستا، بیش از 200 هزار سؤال و شبهه را در 70 جلد کتاب پاسخ داده است.

 

وی افزود: در این مرکز پژوهشی، 9 گروه تخصصی در رشته‌هایی همچون کلام، قرآن و حدیث در حال فعالیت بوده و برای رفع شبهات دینی جامعه، تلاش می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام رضایی مهر خاطرنشان کرد: بیش از 200 نشست علمی به همت این مرکز در راستای پاسخگویی به شبهات دینی برگزار شده است و در آن، پژوهشگران توانمند حوزوی به ارائه مبحث پرداخته‌اند.

 

وی با اشاره به فعالیت‌های پایگاه اینترنتی این مرکز برای پاسخگویی به شبهات دینی و اعتقادی جامعه، تأکید کرد: همچنین در این مرکز نرم افزارهایی تولید شده و اساتید و پژوهشگران حوزه سؤالات دینی مردم را در آن پاسخ داده‌اند.

 

مدیر مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم در پایان گفت: سؤالات و شبهاتی که از سوی مردم به این مرکز می‌رسد از سوی کارشناسان حوزوی پاسخ داده می‌شود و از طریق ایمیل و پیامک و نامه به دست آنها می‌رسد./997/پ203/ف

ارسال نظرات