۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۳۰۹۶۸۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

پاسداری از خون شهدا در گرو حفظ ارزش های آنان است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اصل دین را ایثار و فداکاری بیان کرد و گفت: پاسداری از خون شهدا در گرو پاسداری از ارزش های آنان است.
مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای اصناف و بازاریان که در سینما استقلال خرم‌آباد برگزار شد، از اصناف و بازاریان به عنوان یک ظرفیت عظیم فرهنگی تبلیغی یاد کرد و گفت: جایگاه اصناف و بازاریان خرم آباد در ایام محرم بازتاب کشوری دارد.

 

حجت الاسلام مهدوی یادآور شد: آحاد مردم و دستگاه‌های اجرایی از وجود این ظرفیت فرهنگی تبلیغی استفاده می‌کنند.

 

وی با بیان مهم ترین محورهای شکل گیری انقلاب اسلامی عنوان داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، رهبری امام راحل و حضور مردم، اصناف و بازاریان از مهم ترین عوامل شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران بود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به این که امروز نیز اصناف و بازاریان ما در عرصه های فرهنگی تبلیغی نقش آفرینی می کنند، اظهار داشت: برگزاری مراسم یادواره شهدا فرصتی در جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا است.

 

وی در ادامه با اشاره به اجرای حکم اعدام شیخ نمر از سوی دولت عربستان، عنوان داشت: امروز همه دنیا از انعکاس این خبر ناراحت هستند.

 

حجت الاسلام مهدوی تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امروز ضروری است، ادامه داد: امروز باید بیش از هر زمانی فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نقل کنیم.

 

وی با بیان این که تا زمانی‌که نام شهدا باشد، ایثار و فداکاری خواهد بود، تصریح کرد: اصل دین ما همین فداکاری و ایثار در راه خدای متعال است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر این که امروز در عرصه های گوناگون نیازمند ایثار، فداکاری و بصیرت هستیم، خاطرنشان کرد: تبیین فرهنگ ایثار و فداکاری در جامعه از وظایف مهم ما است.

 

وی در ادامه با اشاره به در پیش رو بودن دو انتخابات مهم در کشور عنوان داشت: ما باید برای انتخابات آینده و ارزش‌های نظام اسلامی ارزش قائل شویم.

 

حجت الاسلام مهدوی دفاع و پاسداری از خون شهدا را در گرو پاسداری از ارزش های ارزش های آنان بیان کرد و گفت: دفاع و تبعیت از ولایت فقیه نخستین ارزش برای شهدای ما است./9459/202/ب1

ارسال نظرات