۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۳۰۹۶۸۷
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:

آل‌سعود ابزار دست غرب برای مقابله با بیداری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی گفت: آل سعود ابزار دست آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی برای مقابله با امواج بیداری اسلامی در عراق، سوریه، یمن، بحرین، و سایر بلاد اسلامی است.
حجت الاسلام حسين تقي زاده، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي

حجت الاسلام حسین تقی‌زاده مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، ضمن محکومیت اعدام ددمنشانۀ شیخ شهید عربستان آیت الله شیخ نمر باقر النمر از سوی دولت آل‌سعود اظهار داشت: رژیم استکباری و ظالم سعودی دستانی آلوده به خون هزاران بی‌گناه دارد که اعدادم شیخ نمر نمونه‌ای از آن جنایات است.


وی خاطرنشان کرد: رژیم مستبد آل سعود در اقدامی تلافی جویانه و مغرضانه و فرار از ناکامی های متعدد حکومت متزلزل و دست نشاندۀ خود در داخل به ویژه در امر برگزاری مناسک حج و فاجعه های متعدد مسجد الحرام و منا و همچنین خوش خدمتی به اربابان خود دست به این جنایت زده است.


حجت الاسلام تقی زاده با بیان این‌که آل‌سعود ابزار دست یعنی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی برای مقابله با امواج بیداری اسلامی در عراق، سوریه، یمن، بحرین، و سایر بلاد اسلامی است، تصریح کرد: آل‌سعود برای سرپوش گذاشتن بر شکست های پی در پی و متفتضحانۀ ارتش خود از جبهۀ مقاومت اسلامی در منطقه اقدام به شهادت شیخ نمر کرده است.


مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: امروز جهان شاهد شکست دولت سعودی در یمن و سوریه است، از این رو سران مرتجع این کشور دست به اقدام هولناک و ضد بشری اعدام عالمی متقی و مظلوم زده تا بتواند با ایجاد اختلاف بین صفوف مسلمین و فرق اسلامی، از ناکامی های خود فرار کرده و برای شاهزادگان مستبد خود وجاهتی درست کند.


وی از برگزاری تظاهرات گسترده مردم سراسر آذربایجان‌شرقی در محکومیت این جنایت بشری خبر داد و از کلیه اقشار مختلف مردم شهیدپرور و سلحشور استان، گروه ها و تشکل های مختلف مردمی جهت شرکت گسترده در این تظاهرات اعتراضی دعوت کرد و گفت: تظاهرات مردم تبریز پس از اقامه نماز جمعه 18دی ماه، از سه راهی مصلی به طرف میدان ساعت برگزار خواهد شد.


حجت الاسلام تقی‌زاده تصریح کرد: انتظار داریم عموم مردم با حضور انقلابی خود در این تظاهرات، خشم و نفرت و انزجار خود را از آل سعود منفور و منحوس و اربابان سفاکش اعلام کرده و با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آل سعود، پرده از چهره پلید مستکبران عالم بردارند./935/303/ب3

ارسال نظرات