۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۳۰۹۶۹۶
مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه:

آل سعود با تأسی از اربابش به دنبال تفرقه افکنی در جهان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه در جمع کارکنان استانداری کرمانشاه گفت: آل سعود با تأسی از مستکبران به دنبال تفرقه افکنی در جهان است.
مدير حوزه علميه خواهران کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سعید فتحی مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه، ظهر امروز در جمع کارکنان و پرسنل استانداری کرمانشاه با اشاره به اعدام شیخ نمر عنوان داشت: اعدام شیخ نمر نشان دهنده ضعف و تزلزل حکومت آل سعود است.


وی با بیان خوی استکباری حکومت آل سعود بیان داشت: آل سعود با تأسی از ارباب هایشان به دنبال تفرقه افکنی و تسلط بر جهان است.


حجت الاسلام فتحی گفت: همه علما عزتمندانه در برابر ظلم و ستم ایستادگی می کنند و همواره در تلاش هستند که احکام شریعت را در تمام دنیا ترویج دهند از این رو دشمنان اسلام با قتل و کشتار آن ها مانع از اقدامات الهی  آن ها می شوند اما علمای اسلام با تأسی از سید و سالار شهیدان مجاهدانه در این راه تلاش کردند.


حجت الاسلام فتحی خاطرنشان کرد: اهداف خبیثانه دشمنان اسلام تضعیف مسلمانان و نابودی آن ها است چرا که آنها درصدد محو دین مبین اسلام هستند.


این مسؤول در ادامه آل سعود را نوکر بی چون و چرای غرب دانست و تصریح کرد: اگر حمایت مستکبران از آل سعود وجود نداشت قطعأ نمی توانستند به این صورت عرض اندام کنند.


مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه یادآور شد: باید با بصیرت و آگاهی که مد نظر رهبر معظم انقلاب است در برابر توطئه های آل سعود که بوی تفرقه و اختلاف می دهد مقابله کرد.


وی در پایان حفظ وحدت را از ضروریات دانست و بیان داشت: وحدتی که مورد سفارش رهبر معظم انقلاب و بنیانگذار انقلاب اسلامی است بیش از پیش میان شیعه و اهل سنت مستحکم تر شده تا دشمنان نتوانند به راحتی نقشه های خود را عملی کنند./857/202/ب3

ارسال نظرات