۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۹
کد خبر: ۳۰۹۷۹۶
امام جمعه شهر فریدن:

ائتلاف مقاومت، کمر داعش را شکست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهر فریدن با بیان این که زمانی که فرماندهان داعش از سوی ائتلاف مقاومت کشته می شوند، آمریکا رسما نگرانی خود از این موضوع را اعلام می کند، گفت: عدم ارسال سلاح برای داعش از سوی استکبار، موجب نابودی داعش می شود.
حجت الاسلام اسماعيل سياوشي

حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی امام جمعه شهر فریدن، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که هدف از تشکیل گروه های تروریستی مانند داعش، النصره و القاعده در منطقه، ایجاد حکومتی جعلی مانند رژیم اسرائیل است تا ایران اسلامی را تحت فشار قرار دهند، گفت: سازمان های بین المللی نیز در اختیار استکبار و همراه این جریان هستند.

 

وی افزود: هدف استکبار از فعالیت های خود در منطقه، به زانو در آوردن ایران و براندازی اصل انقلاب اسلامی ایران است.

 

حجت الاسلام سیاوشی با بیان این که ایران اسلامی با مدیریت خارج از کشور خود توانست لکشر فاطمیون در افغانستان، لشگر زینب در پاکستان و لشگری در عراق را ساماندهی کند، گفت: این اقدام ایران دشمن را غافلگیر کرد.

 

امام جمعه شهر فریدن با اشاره به اضافه شدن روسیه به ائتلاف ایران، لبنان، عراق و سوریه، گفت: این ائتلاف کمر داعش را شکست.

 

وی با تأکید بر این که گروه های تروریستی را استکبار اداره می کند، گفت: ادعای برخورد با تروریست از سوی استکبار کذب است، چرا که اگر استکبار به داعش سلاح نرساند، این گروه تروریستی از بین می رود.

 

به گفته وی، زمانی که فرماندهان داعش توسط ائتلاف مقاومت کشته می شوند، آمریکا رسما نگرانی خود از این موضوع را اعلام می کند.

 

حجت الاسلام سیاوشی با بیان این که استکبار به دنبال حل بحران در منطقه و جهان نیست، گفت: وجود بحران موجب از بین رفتن بیداری اسلامی می شود که این موضوع خواست دشمن است.

 

امام جمعه شهر فریدن گفت: وجود داعش، مردم را به وهابیت بدبین کرده است، از این رو افرادی که خواستار تشرف به اسلام هستند، مستقیم به مذهب تشیع روی می آورند.

 

وی با اشاره به این که با مدیریت معنوی ایران به رهبری آیت الله خامنه ای شاهد روشن شدن چهره واقعی استکبار برای ملت ها خواهیم بود، گفت: صدور پیام از سوی رییس جمهور مبنی بر تقویت سامانه های موشکی، نشان از روشن شدن چهره واقعی آمریکا برای همه است./1307/303/ب3

ارسال نظرات