۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳
کد خبر: ۳۰۹۷۹۸
حجت الاسلام رسایی:

فتنه آینده برای مقابله با جایگاه ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام رسایی ضمن هشدار نسبت به فتنه ای بزرگ در آینده و اهمیت دو انتخابات پیش رو در اسفندماه، گفت: فتنه آینده به این جهت فتنه اکبر نامیده می شود که عملیات خود را برای فرو ریختن ستون اصلی نظام یعنی ولایت فقیه و از بین بردن اعتقاد مردم به این رکن رکین متمرکز کرده است.
رسايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در مراسم محکومیت اقدام آل سعود در به شهادت آیت الله نمر در آستانه امامزاده قاسم بابل با بیان اینکه آل سعود نقاب نفاق را از چهره خود برداشته است، گفت: آل سعود به عامل تفرقه در بین امت اسلامی تبدیل شده است و عملا به نیابت از نظام سلطه در سطح جهان اسلام دست به تفرقه افکنی و کشتار مسلمانان می زند.

 

وی تقابل با انقلاب اسلامی و بیداری در جهان اسلام را از دیگر وظایف آل سعود به نیابت از نظام صهیونیست و سلطه بین المللی دانست و افزود: دلیل اینکه امام امت (ره) می فرمود ما اگر از صدام بگذریم، اگر از مساله قدس عبور کنیم، اگر همه کسانی که به ما بدی کردند را فراموش کنیم، از مساله حجاز و آل سعود نمی گذریم، این بود که آل سعود امروز متولی اسلام آمریکایی است و اسلام آمریکایی سخت ترین ضربات را به عزت مسلمانان زده است.

 

وی ادامه داد: در طی دو سال گذشته رد پای روشن رژیم آل سعود در منطقه علیه منافع ملی کشور و وحدت جهان اسلام دیده می شود.

 

حجت الاسلام رسایی به انفجار تروریستی از سوی عمال آل سعود در مقابل سفارت ایران در بیروت اشاره کرد و خاطرنشان کرد: از اقدام تروریستی وابستگان به آل سعود و به شهادت رساندن دیپلمات های ایران در دو سال قبل در لبنان تا تجاوز ماموران سعودی به دو نوجوان ایرانی در جده و کشتار قریب به پانصد زائر ایرانی در حج امسال در کنار عدم صدور ویزا برای وزیر ایران پس از این جنایت، شاهد انفعال و ضعف در دستگاه دیپلماسی کشور بودیم.

 

وی افزود: آیا این ضعف دستگاه دیپلماسی کشور نیست که آقای ظریف بعد از جنایت منا با واسطه قرار دادن پادشاه کشور کوچک کویت در کنار او زانو بزند تا وزیر بهداشت دولت یازدهم نه از طریق ایران بلکه از طریق یک کشور حاشیه خلیج فارس وارد عربستان شود؟

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت آل سعود از گروه های تروریستی در عراق، سوریه و لبنان اظهار داشت: قتل عام هزاران مسلمان بی گناه و حضور مستقیم آل سعود در کشتار مردم مسلمان و بی گناه یمن، سندی دیگر از جنایات حکومت آل سعود را در کنار جنایات گروهک های تروریستی در عراق و سوریه به نیابت از این رژیم وهابی صهیونیستی نشان داد.

 

وی به جنایت رخ داده در نیجریه با حمایت آل سعود علیه شیعیان اشاره کرد و گفت: پس از جنایت بزرگ علیه شیعیان نیجریه و حمایت کامل آل سعود از این اقدام، رژیم جنایتکار سعودی به اعدام رهبر شیعیان این کشور دست زد اما متأسفانه وزارت خارجه دولت یازدهم در مقابل این جنایت ها تنها به محکوم کردن این جنایات بسنده کرد.

 

حجت الاسلام رسایی خشم مردم را علیه آل سعود ناشی از ضعف برخورد دولت یازدهم با این مسائل دانست و تاکید کرد: با انفعال دولتی که مهم ترین اقدام دیپلماتیک در آن، لبخند در برابر نظام سلطه است، فوران خشم فروخورده مردم را در حمله به دفاتر نمایندگی های سیاسی عربستان در کشور شاهد بودیم.

 

وی حمله به دفاتر نمایندگی سیاسی عربستان در کشور را اقدامی ناشایست دانست و خاطرنشان کرد: نباید مردم برای رفتارهای غیر دیپلماتیک و احساسی مورد ملامت قرار گیرند بلکه مقصر اصلی در این حادثه دولتی است که اسیر رفتارهای دیپلماتیک غیر انقلابی و منفعلانه شد.

 

مدیر مسؤول هفته نامه نه دی با بیان این مطلب که دولت ایران می بایست زودتر از عربستان دست به اخراج سفیر این کشور می زد، تاکید کرد: در مقابل برخورد ضعیف وزارت خارجه با موضوع اعدام شیخ نمر، وزیر امور خارجه آل سعود پس از حمله جمعی از افراد به دفاتر نمایندگی عربستان در کشور، روابط دیپلماتیک عربستان با ایران را قطع و دیپلمات های ایرانی را اخراج کرد.

 

وی ادامه داد: متأسفانه حتی پس از اقدام عربستان در اخراج سفیر کشورمان در این کشور، دولت یازدهم حتی مرسوم ترین عرف دیپلماتیک یعنی اخراج متقابل دیپلمات های سعودی را بلافاصله اعلام نکرد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص خطر نفوذ دشمنان در کشور، تصریح کرد: خطر نفوذ عوامل استکبار جهانی در ارکان تصمیم گیری کشور به معنای انجام اصلاحات آمریکایی در کشور و دور شدن از مواضع اصولی و انقلابی  و ترویج اسلام آمریکایی است.


 
وی افزود: اگر در میان مسؤولان افرادی بی تقوا، دنیا طلب و ترسو باشند به راحتی تحت تأثیر عوامل نفوذی دشمن قرار می گیرند و خطر انحراف در انقلاب را با فتنه سازی پدید می آورند.


 
حجت الاسلام رسایی به فتنه 88  و نقش عوامل نفوذی در کشور در نقش آفرینی در این فتنه پرداخت و اذعان کرد: بسیاری از افرادی که دارای سوابق درخشان در مدیریت های کلان کشور بودند، به دلیل دنیا طلبی با قرار گرفتن در دام فتنه به زمین خوردند.


 
وی به نقش ولایت فقیه در مقابله با فتنه 88 و روشنگری در سطح جامعه اشاره و تصریح کرد: مهم ترین عاملی که برابر نفوذ دشمنان ایستادگی می کند، پیوند عمیق امت با ولایت فقیه و تبعیت کامل از دستورات ایشان است.


 
عضو فراکسیون روحانیت مجلس به دو انتخابات اسفندماه اشاره کرد و گفت: فتنه آینده به این جهت فتنه اکبر نامیده می شود  که عملیات خود را برای فرو ریختن ستون اصلی نظام یعنی ولایت فقیه و از بین بردن اعتقاد مردم به این رکن رکین متمرکز کرده است.


 
وی ادامه داد: آنچه که اهمیت انتخابات خبرگان رهبری را بیش از انتخابات مجلس شورای اسلامی مهم جلوه می دهد، نقش و جایگاه این مجلس در خصوص ولایت فقیه است./1313/202/ب1

ارسال نظرات