۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۳۰۹۸۰۳
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی اهواز:

بصیرت و اطلاع رسانی از ماهیت آل سعود نابود کننده این رژیم است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی اهواز با اشاره به شهادت آیت الله نمر و این که پیش و پس از آن شهیدان و بزرگانی جان خود را از دست داده اند، گفت: بصیرت و اطلاع رسانی از ماهیت پلید آل سعود از بین برنده این رژیم است.
شيخ نمر

حجت الاسلام علیرضا قربانی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ضمن محکوم کردن اعدام آیت الله نمر و تسلیت شهادت ایشان اظهارداشت: شهید آیت الله نمر روحانی و مجتهد برجسته و ممتاز جهان تشیع نشان از مزدوریت و اجیر بودن آل سعود برای صهیونیسم بین المللی و استکبار است.

 

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با بیان این که شهادت آیت الله نمر در بیداری اذهان عمومی امت اسلامی نسبت به آل سعود نقش عمده ای را ایفا می کند، ابرازداشت: امت اسلام با آگاهی از شخصیت والای آیت الله نمر و عمق جنایت صورت گرفته در حق ایشان به تبعیت آل سعود از آمریکا و رژیم اشغالگر قدس پی می برند. 

 

حجت الاسلام قربانی با بیان این که تمام جنایت های و اقدامات صورت گرفته در جهان اسلام به ویژه کشتار مسلمانان از سوی رژیم آل سعود است، گفت: این رژیم به دستور اربابان خود به ویژه صهیونیسم بین الملل به جنایت هایی فجیع علیه مسلمانان دست می زند.

 

این مقام مسؤول با بیان که شهادت آیت الله نمر نخستین چنایت در حق شیعیان و بزرگان این مکتب نبوده و چنین جنایات هولناکی اتفاق افتاده است، افزود: امت اسلام و روحانیت شیعه در حفاظت از دین اسلام و مبارزه با ظالمان ایستادگی کرده و در این راه جان فشانی انجام می دهند.

 

مدیر مدرسه علمیه امان خمینی(ره) بصیرت و اطلاع رسانی به مردم درباره ماهیت خبیث و منافقانه آل سعود را ضروری برشمرده و گفت: انشاالله به برکت اطلاع رسانی و بصیرت مردم شاهد ریشه کن شدن و از بین رفتن این رژیم ظالم و سفاک در آینده باشیم./9456/303/ب3

 

ارسال نظرات