۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۳۰۹۸۴۱
مدیر حوزه علمیه بقیه الله اندیمشک:

وحدت تنها نسخه شفابخش دردهای جامعه اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه بقیه الله(عج) اندیمشک سفیران هدایت شمال خوزستان با تأکید براین نکته که اگر جهان اسلام پیرو رهبری و ولایت فقیه باشند، به یقین برخوردار از امنیت همچون جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: دشمن بسیار تلاش کرد نشان دهد مردمی که علیه دولت بشار اسد مبارزه می‌کنند، سنی و مسلمان هستند؛ تنها نسخه‌ای که به درد امروز جهان اسلام می‌خورد، وحدت امت اسلام است.
وحدت بين مسلمانان

حجت الاسلام حسن آذرافروز، مدیر حوزه علمیه بقیه الله(عج) اندیمشک سفیران هدایت شمال خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به لزوم وحدت مسلمانان در مقابله با توطئه‌های دشمنان قسم خورده، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب بیان فرموده اند که ما اگر دشمن واقعی داشته باشیم، اما در بین ما مسلمانان یک سری اختلافات باشد، اشکالی ندارد چرا که دشمن واحدی داریم و همه باید علیه او متحد شوند.

 

وی با اشاره به این که اگر شیعه و سنی با هم متحد شوند و نگذارند دشمن در میان آنان تفرقه ایجاد کند، به یقین مسلمانان پیروز این نقشه‌ها خواهند بود، خاطرنشان کرد: اکثر جنگ ها در کشورهای اسلامی شکل می‌گیرد؛ چرا که به دنبال از بین بردن اتحاد است.

 

این مقام مسؤول با تأکید براین نکته که اگر جهان اسلام پیرو رهبری و ولایت فقیه باشند، به یقین برخوردار از امنیت همچون جمهوری اسلامی ایران هستند، بیان داشت: دشمن بسیار تلاش کرد نشان دهد مردمی که علیه دولت بشار اسد مبارزه می کنند، سنی و مسلمان هستند.

 

مدیر حوزه علمیه بقیه الله(عج) اندیمشک سفیران هدایت شمال خوزستان با اشاره به این که بسیاری از کسانی که در جنگ علیه داعش کشته شدند، برادران اهل سنت هستند، ادامه داد: تنها نسخه ای که به درد امروز جهان اسلام می خورد، وحدت امت اسلام است.

 

حجت الاسلام آذرافروز با بیان این که یکی از برنامه های دشمنان برای جلوگیری از رشد اسلام و حفظ وحدت در میان مسلمانان ایجاد تشیع انگلیسی همراه با راه اندازی شبکه های ماهواره ای و استفاده از ابزارهای نوین است، گفت: مردم باید در این برهه زمانی به هوش باشند و حرف ابو موسی اشعری‌های زمان را گوش ندهند./9453/303/ب2

ارسال نظرات