۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۳۰۹۸۸۹

مشام اراک به عطر شهیدان مدافع حرم عطرآگین شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمد زهره‌وند از نخستین شهدای مدافع حرم استان مرکزی در اراک امروز برگزار شد و حال و هوایی فراموش ناشدنی به شهر اراک داد.
مشام اراک به عطر شهيدان مدافع حرم عطرآگين شد مشام اراک به عطر شهيدان مدافع حرم عطرآگين شد مشام اراک به عطر شهيدان مدافع حرم عطرآگين شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، شهدای مدافع حرم چه زیبا جا پای شهدای هشت سال دفاع مقدس گذاشتند.

 

آنها در راه اسلام قدم در این راه نهادند و به دیار حق شتافتند، بی‌شک در آن دنیا نیز حضرت زینب (س) به استقبال آنها خواهد آمد.

 

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمد زهره‌وند از نخستین شهدای مدافع حرم استان مرکزی در اراک امروز برگزار شد و حال و هوایی فراموش ناشدنی به شهر اراک داد تا به دنیا نشان دهد راه و رسم جوانان ما پس از گذشت سالها، هنوز شهادت است.

 

امروز در میان جمعیت پرشور مردم اراک، روحانیان، ائمه جماعات اراک نیز حضور داشتند و استقبال پرشور مردم اراک از شهید مدافع حرم ستودنی و نشان از موج عشق به شهادت در بین آنان دارد.

 

در مراسم تشییع این شهید که از میدان شهدا تا گلزار شهدای اراک انجام شد، جمع کثیری از خانواده ها حضور یافته و با آرمان های این شهید و دیگر شهدایی که برای دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) جان خود را فدا کردند، تجدید میثاق کردند.

 

با ورود پیکر این شهید بزرگوار به بهشت زهرای اراک، نماز میت به امامت آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک اقامه شد.

 

این مراسم حال و هوای زیبایی از احساس و عشق به شهادت و معنویت در شهر حاکم کرده بود، انبوه مردم شرکت کننده در مراسم با چشمانی اشکبار و سرشار از احساس، شهید را تا آرامگاه ابدی بدرقه کردند.

 

مراسم ختم شهید محمد زهره وند که در نهم آبانماه سال جاری از سوی گروه تکفیری داعش به شهادت رسید، عصر امروز از ساعت 14 تا 16 در مسجد الزهرا(س) اراک واقع در خیابان جهاد(هپکو) برگزار شد./842/202/ب1

ارسال نظرات