۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۳۰۹۹۲۱
بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی؛

مکتب مقاومت با حذف شخصیت ها از بین نمی رود

خبرگزاری رسا ـ سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان شرقی در بیانیه ای اعلام کرد: مکتب مقاومت با حذف شخصیت ها از بین نمی رود.
بسيج رسانه

به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز، سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی در پی به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان از سوی رژیم آل سعود، با انتشار بیانیه ای این اقدام ظالمانه و خبیثانه رژیم منحوس عربستان را محکوم کرد.

 

در متن این بیانیه آمده است: بدون شک هر کنشی با واکنش همراه خواهد بود و هیچ حکومتی نمی‌تواند از تبعات تصمیمات و اقدامات نسنجیده‌ی خود فرار کند. در این مورد تاریخ بزرگ‌ترین راهنما و چراغ هدایت بشریت است. همواره در طول تاریخ حاکمانی که علیه مظلومین اقدام به کشت و کشتار کرده‌اند و ستمگری را به بالاترین حد خود رسانده‌اند، به بدترین شکل ممکن تنبیه شده‌اند. حسنی مبارک در مصر، صدام حسین در عراق، و معمر قذافی در لیبی مهم‌ترین نمونه‌های معاصر در این مورد هستند که به جزای گناهان و ستمگری‌های خود رسیدند. آل‌سعود نیز بدون شک نمی‌تواند از این جبر تاریخی فرار کند و به زودی باید با تبعات و پیامدهای شهادت آیت‌الله نمر روبه‌رو شود.


این بیانیه خاطرنشان کرده است: امروز در بهت و سکوت خائنانه برخی سیاستمداران جهان اسلام، استکبار جهانی با تفرقه و نیرنگ و به واسطه ی آل سعود جنایت کار، یمن، سوریه، عراق، بحرین، لیبی و نیجریه را به خون غرق کرد و آزادگان جهان با هر دین و آیینی را ماتم زده کرد.


بیانیه بسیج رسانه آذربایجان شرقی تصریح کرده است: یک روز با به خون کشیدن شیعیان نارداران، روز دیگر با سرکوب شیعیان نیجریه و پس از آن نیز با اعدام شیخ نمر، تخم نفاق و جنگ بین شیعی و سنی را تداعی می کنند.
چنانچه رهبر معظم انقلاب فرموده اند «ما با سعودی‌ها در مسائل گوناگون سیاسی اختلافات متعددی داریم اما همیشه می‌گفتیم که آن‌ها در سیاست خارجی متانت و وقار نشان می‌دهند، اما چند جوان بی‌تجربه امور آن کشور را در دست گرفته و دارند جنبه‌ توحش را بر جنبه‌ی متانت و ظاهرسازی غلبه می‌دهند که این کار قطعاً به ضررشان تمام خواهد شد.»


وی افزود: با عنایت به وضعیت توافق هسته ای و برجام و همچنین پیروزی های میدانی محور مقاومت، حاکمیت این کشور از جایگاه جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت منطقه، احساس خطر و سردرگمی می کند. عربستان سعودی ایران اسلامی را با برخورداری از این جایگاه واقعی در منطقه، تهدیدی بزرگ در برابر خود می بیند.


بسیج رسانه استان افزوده است: نظر به اینکه دیپلماسی ایران در موارد زیادی نسبت به رفتار عربستان عقب نشینی به خرج داده عربستانی ها  پیش بینی آن را می کنند که همچون گذشته کار خود را انجام می دهند و ایرانی ها هم پس از مدتی سر و صدا همه چیز را فراموش خواهند کرد و همه چیز به فراموشی سپرده خواهد شد.


بر همگان پر واضح است که مکتب مقاومت با حذف شخصیت ها از بین نمی رود. اعدام شیخ نمر جرقه فروپاشی رژیم سعودی خواهد بود. عربستان، فضای حیاتی خود را در شرایط کنونی منطقه در این چارچوب یافته است و در تلاش است تا با بهره‌گیری از فضاسازی‌های طایفه ای، امکان یارگیری برای مقابله با ایران را افزایش دهد.


سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی ضمن محکوم کردن اقدام ظالمانه رژیم آل سعود در اعدام شیخ نمر، از همه صاحبان تریبون و رسانه می خواهد با حرکتی فراگیر با حمایت از این الگوی بزرگ مظلومیت و مقاومت نظاره گر و ساکت نباشند./935/102/ب1

ارسال نظرات