۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۳۰۹۹۳۸
فرمانده نیروی دریایی سپاه:

آمریکا از همه توانمندی‌های ایران اطلاع ندارد/ لحظه ای را برای ارتقای توان نظامی خود از دست نداده ایم

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا این شیطان بزرگ هنوز به صورت کامل نسبت به همه توانمندی‌های انقلاب اسلامی اطلاع پیدا نکرده است اما زمانی به آن مطلع می‌شود که توسط همین توانمندی‌ها نابود خواهد شد.
سردار علي فدوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شامگاه پنج‌شنبه در مراسم بزرگداشت شهدای عرفه که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: امام راحل با انقلاب اسلامی چهره اسلام ناب محمدی را به همه جهان نشان داد.

 

وی افزود: در طول 37 سال بعد از انقلاب علت انفعال قدرت‌های استکباری جهان در مقابل اقتدار، امنیت و قدرت ملت ایران به برکت خون شهدا بوده است.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: امروز قدت انقلاب اسلامی قابل مقایسه با گذشته نیست به همین علت استکبار به صورت رسمی در راهبرد خود تغییر موضع داده است.

 

اقدامات تروریستی غیرمستقیم آمریکا نشان از انفعال آنها دارد

سردار فدوی اظهار کرد: امروز عامل اصلی اقدامات تروریستی در منقطقه آمریکا است که به صورت غیرمستقیم وارد عمل شده است که نشان از انفعال آنها دارد.

 

وی افزود: امروز استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از برخی کشورهای منطقه به مانند عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی در راستای طرح و نقشه‌های خود علیه ایران استفاده می‌کند، اما بدانند که ملت‌های منطقه آگاه شدند و به اهداف شوم آنها پی می‌برند.

 

تهدیدات آمریکا علیه ایران کارآمد نیست

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به برخی دست‌نشانده‌های آمریکا در منطقه، ابراز کرد: این که آمریکا از برخی کشورها که در هیچ کجای دنیا مطرح نیستند در راستای دشمنی با جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند نشان از عدم کارآمدی تهدیدات آنها دارد.

 

سردار فدوی با اشاره به جنایات آمریکا در منطقه، بیان داشت: آمریکا همچون شیطان بزرگ در منطقه دست به هر گونه جنایت و خباثت می‌زند، همچنین تلاش می‌کند با استفاده از گروه‌های تروریستی چهره نامطلوبی از اسلام و مسلمانان به دنیا معرفی کند.

 

فتنه جدید آمریکا علیه ایران تفرقه است

وی افزود: آمریکا در طول 37 سال گذشته دست به هر گونه ظلم و ستم مستقیم علیه ملت ایران زد اما موفق نشد، به همین علت امروز تلاش می‌کند تا با ایجاد تفرقه بین کشورهای اسلامی به خصوص با کشور ایران به اهداف خود دست پیدا کند.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: هر حرکتی از ابتدای انقلاب تا کنون علیه انقلاب اسلامی اتفاق افتاده منشا آن آمریکا بوده است امروز نیز با ایجاد اختلاف بین ملت‌ها و ایجاد جنگ بین دولت‌ها تلاش دارند تا منطقه امنی برای اسرائیل درست کنند.

 

آمریکا از همه توانمندی‌های ایران اطلاع ندارد

سردار فدوی افزود: آمریکا این شیطان بزرگ هنوز به صورت کامل نسبت به همه توانمندی‌های انقلاب اسلامی اطلاع پیدا نکرده است اما زمانی به آن مطلع می‌شود که توسط همین توانمندی‌ها نابود خواهد شد.

 

وی گفت: کشورهای غربی با همکاری کشورهای مرتجع منطقه طی پنج سال اخیر تلاش می‌کنند تا سوریه را شکست دهد اما با حمایتی که جمهوری اسلامی ایران از این کشور دارد آنها به اهداف خود نرسیدند.

 

در تمام شبانه روز سال‌های گذشته برای بالا بردن توان خود لحظه‌ای غفلت نکردیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در حال رشد و پیشرفت است ما در طول سال‌های گذشته حتی یک شبانه روز را برای بالا بردن توان خود و از بین بردن دشمنان خدا از دست نداده‌ایم.

 

سردار فدوی افزود: امروز قدرت انقلاب اسلامی ایران به میزانی است که شیطانک‌های کوچک جایی برای ابراز قدرت ندارند.

 

وی ابراز کرد: امروز کشور یمن با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران به مدت 10 ماه است که در مقابله با تجاوزات کشورهایی نظیر عربستان، قطر و امارات مقاومت می‌کنند و همین مساله سبب عصبانیت دشمنان آنها شده است.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: تا امروز یمنی‌ها 9 ناو و شناور 800 میلیون دلاری سعودی ها را مورد هدف قرار دادند که این به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا بوده است./807/پ202/ج

ارسال نظرات