۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۳۰۹۹۷۱
پس از اقامه نماز جمعه؛

مردم تبریز در محکومیت جنایات آل سعود راهپیمایی کردند

خبرگزاری رسا ـ نمازگزاران تبریز پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت اعدام آیت الله نمر و جنایات آل سعود راهپیمایی کردند.
راهپيمايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، نمازگزاران تبریز بعد از نماز جمعه این هفته تبریز در محکومیت اعدام آیت الله شیخ باقر النمر راهپیمایی کردند؛ این راهپیمایی از مقابل مصلی تبریز آغاز شد و تا میدان ساعت ادامه داشت.


نمازگزاران با ابراز تأسف شدید از اجرای حکم اعدام آیت الله نمر، این اقدام دولت عربستان را نشان از کم خردی و نبود وجدان در آل سعود دانستند و سزای این اقدام را جز اضمحلال و نابودی آل سعود و از میان رفتن حکومت دست نشانده آل سعود ندانستند.


در این تجمع شرکت کنندگان با سر دادن شعارهای مرگ بر آل سعود نفرت و انزجار خود را از این دولت دست نشانده استکباری در منطقه، اعلام و از جنایت ها و اقدامات بی شرمانه این رژیم ابراز تنفر کردند.


نمازگزاران با محکومیت اعدام آیت الله شیخ باقر النمر و 46 نفر از یاران وی، این اقدام عربستان سعودی را زمینه اضمحلال و نابودی آن دانستند و تأکید کردند که خون به ناحق ریخته شیخ باقر النمر هیچ گاه زمین نخواهند ماند و پایه های سست حکومت سعودی را در هم خواهد شکست.


در این تجمع همچنین مردم تبریز پشتیبانی خود را مکتب تشیع و شیعیان جهان اعلام کردند و افزودند هیچگاه از دفاع از مکتب تشیع و مظلومان جهان به ویژه مسلمانان منطقه کوتاه نخواهند آمد و پشتیبان مظلومان خواهند بود و از آن های دفاع خواهند کرد.


همچنین مردم با محکومیت دیگر جنایات آل سعود نسبت به مسلمانان به ویژه در فاجعه منا، کشتار مردم یمن و بحرین، دولت سعودی را دولتی جنایتکار و بی خرد دانستند و از مجامع عمومی بین المللی خواستار پیگیری و مقابله با این اقدامات سعودی ها شدند.


در این تجمع همچنین شرکت کنندگان با اقدامات گروه های تکفیری سلفی مخالفت و آن ها را محکوم کردند. همچنین نمازگزاران، دولت های نیجریه و جمهوری آذربایجان در کشتار شیعیان و دستگیری شیخ زکزاکی را نیز محکوم کردند./854/203/ب1

ارسال نظرات