۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۳۱۰۰۱۱
امام جمعه مشهد اردهال کاشان:

جنایات آل سعود سبب نفرت ملت‌ها از این رژیم شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مشهد اردهال کاشان با بیان این که عربستان با اقدامات خود در دید ملت ها منفور شده و بیش از پیش منفور خواهد شد، گفت: علمای اهل سنت و شیعه از آل سعود اعلام انزجار کرده اند.
حجت الاسلام والمسلمين مهدي سليماني

حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی، امام جمعه مشهد اردهال کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که عربستان با اقدامات خود به دنبال ایجاد هیمنه است، گفت: تمام دنیا می دانند که عربستان به دور از آموزه های اسلامی و کشوری منزوی از همه متدهای اسلامی و غیر اسلامی است.

 

وی افزود: عربستان وحشی گری را در منظر جهانیان ظهور و بروز داده است و نشان داده که حاکمیت آل سعود طرد شده و ظالم است.

 

حجت الاسلام سلیمانی با بیان این که عربستان با اقدامات خود در دید ملت ها منفور شده و همچنین بیش از پیش منفور خواهد شد، گفت: علمای اهل سنت و شیعه از آل سعود اعلام انزجار کرده اند.

 

امام جمعه مشهد اردهال کاشان با تأکید بر این که دل شیعیان و امام زمان(عج) از به شهادت رسیدن شیخ نمر خون است، گفت: خون پاک شیخ نمر ضامن ریشه کنی و اضمحلال و نابودی عربستان است.

 

وی با بیان این که ملت ایران و مردم مؤمن و انقلابی جهان به ویژه ایران خواستار برخورد قاطع با عربستان هستند، گفت: حوزویان بعد از شهادت شیخ نمر به صحنه آمدند و جنایات آل سعود را به شدت محکوم کردند.

 

به گفته وی، جنایات مرسوم دیپلماتیک در مقابل اقدامات ضد فرهنگ و نا به هنجار عربستان باید انجام شود تا درس عبرتی برای این کشور باشد.

 

حجت الاسلام سلیمانی با تأکید بر این که شدیدترین برخورد از سوی ایران به عنوان یک نظام مطرح در دنیا و خاورمیانه با عربستان لازم است، گفت: دولت ایران باید واقعیت دفاع از مظلوم خواهی را به نمایش گذارد.

 

امام جمعه مشهد اردهال با اشاره به این که دولت نباید در قضایا از ملت عقب تر باشد، ابراز کرد: آل سعود رژیم حلقه به گوش استکبار است، از این رو به خواست مردم باید با استکبار و ایادی آن در منطقه مارزه کرد.

 

به گفته وی، ذات رژیم صهیونیستی آدم کشی است، اما امروز عربستان به نیابت از این رژیم جعلی به آدم کشی و تجاوز به خاک یمن و بحرین و شیعه کشی مشغول است.

 

حجت الاسلام سلیمانی تأکید کرد: انتظار ملت در سال همدلی و همزبانی از دولت، دفاع از مظلومان و سر دادن فریاد خشم و نفرت علیه ظالمان است تا با راهکارهای مناسب، رژیم آل سعود متوجه اعمال نابخردانه خود شده و از جنایات آتی این رژیم جلوگیری شود./1307/302/ب1

ارسال نظرات