۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۳۱۰۰۴۹
امام جمعه موقت دامغان:

هدف عربستان سعودی رو در ‌روی هم قرار دادن شیعه و سنی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت دامغان گفت: هدف اصلی حکام فاجر عربستان سعودی دو قطبی کردن منطقه و رو در روی هم قرار دادن شیعه و سنی است.
امام جمعه موقت دامغان امام جمعه موقت دامغان راهپيمايي مردم دامغان محکوميت آل سعود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان، مدیر مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) دامغان بعد‌از‌ظهر امروز در جمع راهپیمایان این شهرستان با محکومیت جنایات غیر‌انسانی آل سعود در جای جای جهان اسلام به‌ویژه اعدام ناعادلانه آیت الله باقر النمر اظهار داشت: تاریخ جهان اسلام پر است از ثبت جنایات این رژیم مستبد و خونریز اما پس از مرگ ملک عبدالله و روی کار آمدن یک سفاک آلزایمری دنیای اسلام به مصیبت‌های متعددی دچار شده است.

 

امام جمعه موقت دامغان با اشاره به جنایات مستقیم یا نیابتی عربستان سعودی طی چندسال اخیر در عراق، سوریه، افغانستان، بحرین، لبنان، فلسطین، یمن، نیجریه و البته مسجدالحرام و منا، رژیم آل سعود را مایه شرم جهان اسلام خواند و افزود: حکام فاسد و فاسق سعودی بدانند شهادت افتخار ما پیروان اهل بیت(ع) است و ایستادن در برابر "آل شیطان" درسی است که در مکتب اباعبدالله به خوبی آموخته‌ایم.

 

وی خاطر‌نشان کرد: آل سعود به خوبی می‌دانستند که به شهادت رساندن شیخ نمر رهبر شیعیان این کشور چه تبعاتی برای آنان در داخل و خارج از عربستان دارد، همانا در این کشور 24 میلیون نفری 22 درصد جمعیت را شیعیان فرقه‌های مختلف تشکیل می‌دهند که بی‌شک در برابر این جنایت ساکت نخواهند ماند، اما دشمنی و عداوت وهابی‌ها با انسانیت و حق طلبی پایانی ندارد.

 

حجت الاسلام رستمیان تصریح کرد: در خارج از عربستان نیز افکار عمومی دنیا بیش از پیش به ماهیت جنایتکار رژیم آل سعود و حامیان آمریکایی و اسرائیلی آن پی برده‌اند و سیل خروشان اعتراضات ملت‌های مسلمان و غیر مسلمان همسو با ملت آگاه ایران ادامه دارد و مجامع بین المللی نیز که باید نام آنها را "آل سکوت" بنهیم، در کمال بی‌شرمی یا سکوت اختیار نموده و یا به ابراز تأسفی قناعت کرده‌اند.

 

پایان کار آل سعود جانی نابودی است

مدیر حوزه علمیه امام محمدباقر(ع) دامغان با بیان اینکه هدف اصلی حکام فاجر عربستان سعودی از این جنایات دو قطبی کردن منطقه و رودرروی هم قرار دادن شیعه و سنی است، افزود: آنها متوجه شده‌اند که کشور‌ها و ملت‌ها هر روز بیشتر با اهداف اسلام ناب محمدی و گفتمان انقلاب اسلامی آشنا می‌شوند و از گرایش مردم منطقه به سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هراس دارند.

 

امام جمعه موقت دامغان با تأکید بر اینکه آل سعود بیداری اسلامی و گفتمان استکبار ستیزی را خطر بزرگی برای دیکتاتوری ابلهانه خود می‌داند، خاطر نشان کرد: حکام سعودی بی شرمی را از حد گذرانده و به جای توقف جنایات خود، ائتلاف قطع رابطه با ایران تشکیل داده و کشورهای کوچک منطقه را به اجبار با طناب پوسیده خود به اعماق چاه ذلت و خواری می‌برد.

 

وی اظهار داشت: آنچه مهم است اینکه، وعده الهی در حال تحقق یافتن است، چنین جنایاتی در طول تاریخ "آل‌ها و رژیم های" مختلف دیده شده است، اما پایان کار کشتار و ریختن خون بیگناهان نابودی جانی بوده است؛ آل فرعون زمان ما آل سعود هستند و نابودی آنان از نشانه‌های فرج و وعده بدون تخلف الهی است./977/202/ب1

ارسال نظرات