۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۸
کد خبر: ۳۱۰۰۶۸
امام جمعه موقت مشهد اردهال کاشان:

اقدام عربستان در قطع رابطه با ایران نشانه بی مدیریتی و سر درگمی سیاسی در این کشور است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت مشهد اردهال کاشان گفت: اقدام عجولانه عربستان در قطع ارتباط با ایران نشان از بی مدیریتی، سر درگمی سیاسی و دیپلماتیک در این کشور است.
حجت الاسلام محمد عباسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمد عباسی، امام جمعه موقت مشهد اردهال کاشان جمعه شب در مراسم بزرگداشت شیخ نمر در آستان مقدس علی بن باقر(ع) مشهد اردهال کاشان، با اشاره به این که شیخ نمر شخصیتی عالم و وارسته بود که مدتی در ایران تحصیل می کرد، گفت: ایشان دارای ایمان و تقوای والایی بود که به واسطه آن در کشور وهابیت به دفاع از تشیع می پرداخت.

 

وی افزود: شیخ نمر توانست عقاید تشیع را به نحو احسن به مردم عربستان و دوستداران مکتب اهل بیت(ع) ارائه کند که در این زمینه موفق عمل کرد.

 

حجت الاسلام عباسی با بیان این که آل سعود بعد از شکنجه بسیار شیخ نمر در زندان، ایشان را مظلومانه به شهادت رساند، افزود: خون آیت الله نمر موجب بیداری مردم در کشورهای اسلامی خواهد شد.

 

امام جمعه موقت مشهد اردهال کاشان با تأکید بر این که عربستان با شهادت شیخ نمر به دنبال خاموش کردن راه ایشان و خاتمه دادن به تبلیغ تشیع در این کشور بود، گفت: با اعدام شیخ نمر جنب و جوش مضاعفی در عربستان به وجود آمده است.

 

وی با اشاره به این که اقدام ظالمانه عربستان منجر به شناخت ملت ها از خوی وحشیانه و ظالمانه عربستان شد، ابراز کرد: عربستان در تلاش است با پررنگ کردن اتفاقات رخ داده در ایران، به اقدامات وحشیانه خود سرپوش بگذارد.

 

به گفته وی، تمام آزادی خواهان دنیا از شهادت شیخ نمر متأثر شدند و برخی از کشورها نیز هیچ واکنشی در این رابطه نشان نداند، اما با کشته شدن سرکردگان داعش ابراز تأسف می کنند.

 

امام جمعه موقت مشهد اردهال با اشاره به بمباران شدن سفارت ایران در عربستان، گفت: اقدام عجولانه عربستان در قطع ارتباط با ایران نشان از بی مدیریتی، سردر گمی سیاسی و دیپلماتیک در این کشور است.

 

حجت الاسلام عباسی با بیان این که با قطع رابطه عربستان با ایران، کشوری که متضرر می شود عربستان است، گفت: کشورهایی که به تبعیت از عربستان با ایران قطع ارتباط کردند نیز باید بدانند که در آینده ای نزدیک از کرده خود پشیمان خواهند شد.

 

 شایان ذکر است، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله نمر در آستان مقدس حضرت سلطانعلی بن امام باقر(ع) مشهد اردهال کاشان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد./1307/202/ب1

ارسال نظرات