۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳
کد خبر: ۳۱۰۰۷۱
امام جمعه شهر برزک کاشان:

بزرگترین آرمان امام راحل میراث ولایت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهر برزک کاشان با بیان این که انتخابات یک طعمه نیست، بلکه فرصتی برای امتحان افراد است، گفت: مراجعه به آموزه های دینی، آرمان های امام راحل و اطاعت محض از رهبر معظم انقلاب بهترین روش برای حفظ نظام و انقلاب است.
حجت الاسلام محمد حسين حلاجي مفرد

حجت الاسلام محمدحسین حلاجی مفرد امام جمعه شهر برزک کاشان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که کشور ایران، اسلامی است، افزود: هر بحثی در ایران به وجود آید باید به آموزه های اسلامی و دینی رجوع کرد.

 

وی افزود: در انتخابات هدف تصاحب مقام و پست است که باید دید بعد از تصاحب آن مقام، هدف خدمت‌گزاری است یا چیز دیگری، گفت: امام علی(ع) می فرماید حکومت بر مردم برای من ارزشی کمتر از یک کفش مندرس شده دارد.

 

حجت الاسلام حلاجی مفرد با تأکید بر این که اگر دیدگاه مسؤولان راجع به مسؤولیت و کسب قدرت مانند امیرمؤمنان(ع) باشد بسیاری از مشکلات در انتخابات حل می شود، گفت: مردم باید بدانند که چه کسانی برای ریاست و چه افرادی برای خدمت تلاش می کنند.

 

امام جمعه شهر برزک کاشان با اشاره به این که کاندیداها باید موضع خود را مشخص کنند و نگاهی برگرفته از دین به موضوعات داشته باشند، گفت: انتخابات یک طعمه نیست، بله فرصتی برای امتحان افراد است.

 

وی با بیان این که دیدگاه رهبر معظم انقلاب به انتخابات به عنوان حق الناس است، افزود: ایشان در دیدار اخیر خود ابعاد مختلف انتخابات را تشریح کرد و آراء را به عنوان حق مردم برشمرد.

 

به گفته وی، مسؤولان و برگزار کنندگان باید حق رقبا و مردم را در انتخابات رعایت کنند و اگر داوطلبی که صلاحیت قانونی ندارد را تأیید کنند، باید در درگاه الهی پاسخگو باشند.

 

حجت الاسلام حلاجی مفرد با اشاره به این که مسؤولان باید طبق قانون، حق را استیفا کنند، گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب رد افراد صالح و یا تأیید افراد ناشایست از موارد حق الناس است.

 

امام جمعه شهر برزک کاشان با تأکید بر رعایت قانون، اخلاق و تعهد در انتخابات به عنوان یک معیار، گفت: فتنه ها هیچگاه تمام نمی شوند و دشمن برای انتخابات آسنده نیز برنامه ریزی کرده است.

 

حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث اقتدار نظام بوده و خواهند بود

وی با بیان این که شکل فتنه تغییر خواهد کرد، تأکید کرد: مراجعه به آموزه های دینی، آرمان های امام راحل و اطاعت محض از رهبر معظم انقلاب بهترین روش برای حفظ نظام و انقلاب است.

 

حجت الاسلام حلاجی مفرد با بیان این که افرادی که به آرمان های امام راحل معتقد نیستند، کم نیستند، گفت: این افراد یا نادان و یا نفوذی و خائن هستند، از این رو به آرمان های امام تن نمی دهند.

 

امام جمعه شهر برزک کاشان، بزرگترین آرمان امام راحل را میراث ولایت فقیه دانست و گفت: حمله به شورای نگهبان در راستای تخریب جایگاه ولایت فقیه است.

 

وی با اشاره به این که شورای نگهبان حداقل اختیارات را دارد، گفت: بعد از تأیید افراد در شورای نگهبان، مردم باید افراد اصلح را انتخاب کنند.

 

به گفته وی، 9 دی چراغ فراروی مردم است و مردم با مشارکت حداکثری خود موجب تبدیل امید دشمن به یأس خواهند شد.

 

حجت الاسلام حلاجی مفرد با تأکید بر این که با ساختار موجود انتخاباتی در کشور، تقلب اتفاق نمی افتد، گفت: نظام و رهبری پای انتخاب مردم ایستاده اند و حضور حداکثری مردم باعث اقتدار نظام بوده و خواهند بود./1307/303/ب3

ارسال نظرات