۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۳۱۰۰۸۴
امام جمعه محمود آباد:

آل سعود مجری سیاست های صهیونیسم و آمریکا در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه محمود آباد با بیان این که آل سعود در راستای تحقق سیاست های ایادی استکباری گام بر می دارد، گفت: آل سعود همواره نقش مهمی در حمایت از گروه های تکفیری داشته و به دنبال تحقق خواسته های مستکبران است.
امام جمعه محمودآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمودآباد امروز در دیدار بسیجیان این شهرستان با اشاره به این که ناامنی های امروز در کشورهای اسلامی منطقه نتیجه تلاش های توطئه افکنانه رژیم آل سعود است، گفت: نباید اداره حرمین شریفین در اختیار جنایت کاران آل سعود باشد.

 

وی با بیان این که آل سعود وحشی گری و نفاق خود را نسبت به امت اسلامی با به شهادت رساندن آیت الله نمر به نمایش گذاشت، افزود: به حتم شهادت و زندانی کردن مردان بزرگی همچون آیت الله نمر و شیخ زکزاکی نمی تواند مانع صدور پیام اسلام ناب به دنیا شود.

 

امام جمعه محمود آباد خاطرنشان کرد: شاگردان مکتب علوی و عاشورایی مبارزه و جهاد در راستای احیای احکام و تعالیم اسلام و شهادت در راه خدا را سرمشق زندگی و حیات طیبه ابدی خود می دانند و در این مسیر عزتمندانه به راه پرافتخار خود ادامه خواهد داد.

 

وی با بیان این که با شهادت آیت الله نمر روشنگری نخواهد مرد و پرچم آزادگی همچنان بر افراشته خواهد ماند، گفت: شهادت عالم مبارز آیت الله نمر ثابت کرد راه حضرت سیدالشهدا و یاران شهید و باوفایش، حتی در قرن حاضر هم، همان راه تمام ناشدنی و روشن آزادی و آزادگی است.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که شهادت آیت الله نمر سبب ویرانی و از هم پاشیدن بنیان‌های حکومت آل سعود خواهد شد، ادامه داد: این اشتباه خاندان سعودی، آنها را به سرانجامی که در انتظار صهیونیسم نیز هست، نزدیک‌تر خواهد کرد.

 

وی با بیان این که شیخ نمر در راستای ترویج اسلام ناب محمدی گام برداشته و در این راستا اهتمام شایسته‌ای داشته است، گفت: آل سعود با اعدام این شیخ انقلابی دست به جنایت عظیمی زده که نشانگر درماندگی این رژیم است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اعدام شیخ نمر عواقب بسیار بدی برای آل سعود خواهد داشت که دست به اقدامی بی تدبیرانه زدند، گفت: ضرورت دارد همگان عکس العمل شایسته ای نسبت به این اقدام مغرضانه و ظالمانه آل سعود صورت دهند.

 

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: آل سعود آثار این جنایت را در آینده می بیند و هیچ وقت فراموش نمی شود که به لطف الهی خون شیخ نمرها زمینه نابودی آن ها را فراهم می کند.

 

وی با بیان این که آل سعود در راستای تحقق سیاست های ایادی استکباری گام برمی دارد، گفت: آل سعود همواره نقش مهمی در حمایت از گروه های تکفیری داشته و به دنبال تحقق خواسته های مستکبران است که تلاش های بسیاری در این راستا صورت می دهد.

 

امام جمعه محمود آباد خاطرنشان کرد: باید با وحدت و همدلی برای مقابله با هجمه های دشمنان گام برداریم تا آن ها نتوانند دست به هر اقدامی بزنند که در این عرصه نیازمند همگرایی و همدلی بیش از پیش کشورهای اسلامی هستیم.

 

حجت الاسلام موسوی در ادامه سخنان خود به جنایت های آل سعود در یمن و کشتار هزاران انسان بی گناه در این کشور اشاره کرد و گفت: آل سعود خبیث که در آستانه سقوط و نابودی کامل قرار دارد امروز در کنار رژیم غاصب صهیونیستی به غده ای سرطانی برای جهان اسلام تبدیل شده است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه مدعیان دفاع از حقوق بشر در برابر اقدامات جنایت کارانه آل سعود در یمن، بحرین، سوریه و عراق سکوت کردند، تصریح کرد: متأسفانه سازمان به اصطلاح حقوق بشری جهان تنها در جهت تأمین منافع برخی کشورهای مستکبر و استعمارگر قرار دارند.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که سکوت سران کشورهای اسلامی در برابر جنایت های آل سعود بزرگ ترین خیانت به دنیای اسلام است، خاطرنشان کرد: امروز دلارهای نفتی آل سعود تنها در جهت کشتار مردم مسلمان منطقه صرف می شود.

 

وی با بیان این که آل سعود بزرگ ترین حامی مالی گروه های تروریستی نظیر داعش و النصره در منطقه خاورمیانه است، بیان داشت: سران کشورهای اسلامی منطقه باید به سکوت مرگبار خود در برابر جنایت های آل سعود خبیث پایان دهند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود وحدت و همدلی را مهم ترین رکن پیروزی در برابر توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: اگر امت اسلامی می خواهد در برابر توطئه های دشمنان داخلی و خارجی پیروز شود با وحدت و همبستگی را در دستور کار خود قرار دهد.

 

وی با بیان این که دشمن همواره در پی تفرقه و اختلاف بین امت اسلامی بوده و هست،‌ تصریح کرد: منافع دنیای کفر و استکبار تنها در اختلاف افکنی میان امت اسلامی و روشن کردن آتش جنگ و خونریزی در میان آنان است./950/202/ب1

ارسال نظرات