۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۳۱۰۰۹۳
آیت الله ممدوحی:

کشورهایی که با ایران قطع رابطه کردند به زودی به اشتباه خود پی می برند/ نقش اسرائیل در اقدامات آل سعود

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با بیان این که قطع رابطه کشورهای نان خور عربستان خللی به کشور وارد نمی کند گفت: این کشورها به زودی به اشتباه خود پی برده و خواستار روابط مجدد با ایران خواهند شد زیرا ایران یکی از ابر قدرت های جهانی بوده و دیگر کشورهای منطقه به وجود ایران نیازمند هستند.
آيت الله ممدوحي آيت الله ممدوحي آيت الله ممدوحي آيت الله ممدوحي آيت الله ممدوحي آيت الله ممدوحي آيت الله ممدوحي ممدوحي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله حسن ممدوحی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز با حضور در مسجد جامع شهرستان اسلام آباد غرب اظهار داشت: آل سعود درصدد پاک کردن صورت مسئله است و قصد دارد روحیه استکبارستیزی در جهان اسلام را نابود کند، حکام سعودی با روحیه آزادگی و استقلال مشکل دارند و همواره خود وابسته به کشورهای مستکبر جهان هستند.


آیت الله ممدوحی ادامه داد: آل سعود قصد دارد با گردن زدن علمای بزرگ همچون آیت الله نمر قدرت خود را به رخ جهانیان بکشد اما با این کار آبروی خود را در جهان برده و پایه های حکومت خود را سست می کند زیرا مردم جهان حقیقت را فهیده و به ذات حکومت آل سعود پی برده اند.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: اعدام آیت الله نمر باعث شد نام و یاد این عالم فرهیخته جهانی شود و جهانیان نسبت به حکام سعودی و اقدامات زورگویانه آن ها ابراز تنفر کردند زیرا مجازات حق گویی و بیان حقایق گردن زدن و اعدام نیست.


نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مجاهدت و شهادت در راه اسلام موجب ماندگاری فرد می شود که این از خاصیت دین اسلام است، یاد و خاطره شهدای بسیاری که در راه آزادگی و نپذیرفتن ذلت در راه اسلام جان خود را فدا کردند تا همیشه بر پیکر تاریخ حک و ماندگار شده است.


وی افزود: آل سعود در منجلاب اقدامات نسنجیده خود دست و پا می زند و به دنبال جبران اشتباهات خود است اما در این راه به هیچ توفیقی دست نمی یابد زیرا هر بار با سطحی نگری و اقدامات ناشایست حکام خود بیشتر در این منجلاب فرو می رود.


آیت الله ممدوحی با اشاره به قطع ارتباط کشورهای متحد عربستان با ایران عنوان داشت: قطع رابطه کشورهای نان خور عربستان با ایران کوچکترین خللی به کشور ایران وارد نمی کند بلکه آن ها متزلزل شده و از خدمات ایران محروم می شوند.


نماینده مجلس خبرگان رهبری نقش اسرائیل در پشت پرده اقدامات آل سعود را غیرقابل انکار دانست و گفت: کشورهای نان خور عربستان به زودی به اشتباه خود پی برده و خواستار روابط مجدد با ایران خواهند شد زیرا ایران یکی از ابرقدرت های جهانی است و دیگر کشورهای منطقه به وجود ایران نیازمند هستند./857/پ202/ج1

ارسال نظرات