۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۳۱۰۱۱۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان:

حمایت از مظلومان عالم استراتژی اساسی جمهوری اسلامی ایران است

خبرگزاری رسا ـ مدیر اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به ضرورت اتخاذ مواضع محکم در قبال ظالمان منطقه ای و جهانی از سوی دولتمردان جمهوری اسلامی، گفت: حمایت از مظلومان سراسر عالم و مقابله با ظالم، استراتژی اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران است.
حجت الاسلام صفي ياري

حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری مدیر اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به شهادت شیخ نمر اظهار داشت: شهادت جانسوز و مظلومانه روحانی مجاهد و پارسا آیت الله شیخ نمر باقر النمر به دست دژخیمان آدمکش و جانی آل سعود داغی گران و لطمه ای سنگین بر پیکره اسلام و امت اسلامی به شمار می آید.

 

این مقام مسؤول در ادامه خاطر نشان کرد: شهید بزرگوار شیخ نمر هر چند به فیض بزرگ شهادت رسید و به کاروان نور و قافله عشق پیوست اما بدون تردید خلأ این مجاهد فی سبیل الله و خادم راستین حرم امن الهی در دنیای اسلام به آسانی قابل جبران نیست.

 

وی در ادامه با اشاره به بی کفایتی رژیم آل سعود و ایجاد جنگ های فرقه ای گفت: بی کفایتی و بی تدبیری، وابستگی و دلبستگی مطلق به استکبار جهانی و صهیونیست ها، عدم پایبندی به دستورات اسلام و قرآن و ایجاد تفرقه و آتش سوزی در جهان اسلام از ویژگی های بارز آل سعود است که پرونده جنایت و خیانت این خاندان را هر لحظه سنگین تر می‌کند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه افزود: نسل کشی در یمن، جان باختن هزاران حاجی بی گناه در منی، جنایت در لبنان و سوریه و عراق و ده ها کشور دیگر و حمایت مستقیم از تروریست ها و به خصوص ایجاد شبکه آدمکشی و جنایت داعش و حمایت مطلق از آن تنها گوشه ای از کارنامه ننگین آل سعود به حساب می آید.

 

وی در ادامه با بیان این که آل سعود باید بداند که بنا به وعده خداوند دست انتقام الهی در کمین آنها است، گفت: خداوند متعال بر اساس آیه شریفه «و من قَتل مظلوما» انتقام سختی از شجره خبیثه آل سعود خواهد گرفت و دست انتقام الهی در کمین آنها است و به زودی در معرض انتقامی سخت قرار خواهد گرفت و تاوان خون های به ناحق ریخته انسان های بی گناه و به خصوص شیخ مظلوم باقر النمر را خواهند داد.

 

حجت‌الاسلام صفی یاری در ادامه با اشاره بر این که حمایت از مظلوم و ایستادن در مقابل ظلم یک اصل دینی و ایمانی است، افزود: امام خمینی (ره) از همان ابتدای شکل گیری آل سعود فرمود ما بر ظالم می تازیم و از مظلوم حمایت می‌کنیم از این رو حمایت از مظلومان سراسر عالم و مقابله با ظالم، استراتژی اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

این مقام مسؤول در پایان با انتقاد از عدم اتخاذ مواضع محکم از سوی دولتمردان در قبال ظالمان تأکید کرد: مسؤولان نظام باید با پیروی از صلابت و قاطعیت مقام معظم رهبری از هرگونه انفعال و عقب نشینی از اصول اساسی نظام و آرمان های امام(ره) بپرهیزند و به جای موضع گیری های سست و فاقد اثر، از دیپلماسی انقلابی بهره برده و تمامی ظرفیت های خود را برای احقاق حق مظلومان بخصوص حق شیخ شهید نمر باقر النمر بکار گیرند. /949/302/ب3
 

ارسال نظرات