۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۳۱۰۱۲۲
امام جمعه کوهرنگ:

فتنه گران با آبروی نظام بازی کردند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کوهرنگ با اشاره به این که فتنه گران با آبروی نظام بازی کردند و اقتصاد کشور را به نابودی کشاندند، گفت: فتنه گران نباید در پست های کلیدی نظام قرار گیرند و شورای نگهبان باید نسبت به حضور سازماندهی شده آن ها در انتخابات پیش روی نظام هوشیار باشد.
امام جمعه کوهرنگ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت ‌الاسلام سیدشهاب الدین طباطبایی، امام جمعه کوهرنگ، ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به این که سبک زندگی اسلامی تنها مسیر سعادت بخش انسان خواهد بود، گفت: باید بکوشیم که این سبک از زندگی در بین عموم مردم فراگیر شود و این رسالت امروز مدیران و متولیان امر است.

 

وی با بیان این که توجه و انس گرفتن با نهج البلاغه نقش مؤثری در ترویج سبک زندگی اسلامی خواهد داشت، ابراز داشت: همه درس ها و هدایت های متعالی یک انسان در مسیر کمال، در خطبه ها و حکمت های نهج البلاغه آمده است که می طلبد بیشتر مورد توجه عموم مردم و مسؤولان قرار گیرد.

 

امام جمعه کوهرنگ با انتقاد از این که متأسفانه عموم مردم با مفاهیم کاربردی نهج البلاغه بیگانه هستند و این یک خسران بزرگ است، گفت: توصیه علما و بزرگان دین این است که در کنار قرآن و مفاتیح حتما یک نهج البلاغه نیز در خانه ها نگهداری شود تا اعضای خانواده ها با مفاهیم آن بیشتر انس بگیرند.

 

این مقام مسؤول همچنین با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با ائمه جمعه سراسر کشور، بحث نفوذ در بزنگاه انتخابات پیش روی نظام را از محوری‌ترین فرمایشات ایشان بیان کرد و افزود: باید مردم مراقب باشند که افرادی را برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند که التزام عملی، علمی، قولی و فعلی به آرمان‌های امام راحل و شهدا و ارزش‌های اسلامی داشته باشند.

 

حجت الاسلام طباطبایی با تأکید بر این که مردم باید بیدار باشند و بابصیرت در صحنه انتخابات حضور پیدا کنند، تصریح کرد: متأسفانه امروز کسانی وارد گود انتخابات شده اند که راه حل همه مشکلات کشور را در دست آمریکا و ابرقدرت ها می بینند و نگاهی کاملا آمریکایی دارند که این یک خطر جدی است و مردم باید مراقب باشند که چنین افرادی روی کار نیاید.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوهرنگ با تأکید بر این که مردم باید مراقب باشند که مجلس ششم دوباره تکراره نشود، گفت: کسانی که فتنه 88 را رقم زدند به فکر براندازی نظام بودند و جایگاه اقتدار نظام را در جهان متزلزل کردند؛ بنابراین نباید کوچک ترین جایگاهی در این نظام داشته باشند چرا که خیانت آن ها بخشودنی نیست.

 

وی با اشاره به این که فتنه گران با آبروی نظام بازی کردند و اقتصاد کشور را به نابودی کشاندند، خاطرنشان کرد: فتنه گران نباید در پست های کلیدی نظام قرار گیرند و شورای نگهبان باید نسبت به حضور سازماندهی شده آن ها در انتخابات پیش روی نظام هوشیار باشد.

 

امام جمعه کوهرنگ همچنین به سنگ اندازی‌های این روزهای آمریکا در راستای اجرایی نشدن برجام اشاره کرد و افزود: متأسفانه هر روز یک اقدام و یک موضع‌گیری بچگانه از سوی آمریکا در جهت تقابل با برجام صورت می‌گیرد که این حرکت‌ها نشان دهنده خوی حیله‌گری و استکباری آن‌ها است.

 

این مقام مسؤول در پایان با تشکر از حضور استاندار و ستاد بحران این استان در شهرستان کوهرنگ و بازدید از گردنه های برف گیر این شهرستان، گفت: به حمدالله در این سفر یک روزه تصمیمات و اعتبارات خوبی در راستای رفع مشکلات شهرستان در حوزه راهداری و تجهیز ماشین آلات برف روبی گرفته شد که جای تشکر و قدردانی دارد./9457/202/ب1

ارسال نظرات