۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۳۱۰۱۳۴
امام جمعه قهدریجان:

عربستان تروریست خیزترین کشور جهان است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به ابعاد شخصیت امام علی(ع) به عنوان امام شیعیان، گفت: آل سعود حامی تروریست‌ها و عامل جنایت‌های منطقه است و عربستان تروریست خیزترین کشور جهان است، اگر حقوق بشر در غرب گرفتار دلار و نفت نبود عربستان به عنوان رییس شورای حقوق بشر انتخاب نمی‌شد.
حجت الاسلام هاشمي امام جمعه قهدريجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام قاسم هاشمی امام جمعه شهرستان قهدریجان، ظهر امروز در مصلای شهرستان قهدریجان، با اشاره به عظمت شخصیت علمی و معنوی امام علی (ع) به عنوان امام شیعیان و الگو و راهبر مکتب شیعه گفت: امام علی(ع) بسیار تلاش کردند جنگ نهروان شکل نگیرد، ایشان از فتنه و شر بیزار بودند و همواره در تلاش بودند که جنگ‌هایی نظیر صفین و نهروان شکل نگیرد ولی این جنگ‌ها به امام تحمیل شد.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر مسیر حوادث به گونه‌ای دیگر محقق می‌شد و حکومت امام علی (ع) چند سال بیشتر ادامه داشت امروزه موقعیت و شرایط اسلام قطعا به گونه‌ای دیگر بود و اوضاعی مناسب‌تر داشت، امروزه هم بسیاری از زیبایی‌های حکومت را در دوران 4 ساله حکومت امام علی(ع) می‌بینیم.

 

امام جمعه شهرستان قهدریجان با بیان اینکه تمام کسانی که راجع به امام علی(ع) کتاب نوشته‌اند عاشق و محو شخصیت ایشان شده‌اند تصریح کرد: مولانا جلال الدین محمد بلخی که اندیشه‌های او در غرب نیز طوفانی به پا کرده و بسیار مورد توجه است، در برابر مکتب امام علی(ع) به زانو درآمده است.

 

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به پیشقدمی امام علی(ع) در اسلام آوردن پیش از همه اشخاص اظهار کرد: ایشان می‌فرماید من زمانی که پیامبر اکرم (ص) مبعوث شد ناله شیطان را شنیدم، با آمدن وحی شیطان از ایمان آوردن مردم ناله زد و از اینکه مردم از شیطان تبعیت کنند ناامید شد، پیامبر نیز به امام علی(ع) می‌فرماید آنچه من می‌بینم و می‌شنوم تو نیز میبینی و می‌شنوی ولی تو نبی و پیامبر نیستی.

 

حکومت موروثی نامشروع‌ترین حکومت است

وی در ادامه با اشاره به جنایات آل سعود و هابیت خاطرنشان کرد: نامشروع ترین حالت حکومت، حکومت موروثی است، خاندان آل سعود چه شایستگی و برتری نسبت به مردم عربستان دارند که بخواهند نسل در نسل بر مردم حکومت کنند؟ ترس از بیداری اسلامی و اتحاد امت اسلامی آنها را وادار به جنایت و قتل و کشتارهای جنون آمیز کرده است.

 

امام جمعه شهرستان قهدریجان با بیان اینکه آل سعود از عواقب تروریست پروری خود هراس دارند ابراز کرد: امروزه دنیا به خوبی می‌داند آل سعود حامی تروریست‌ها در منطقه است، ترس از عواقب جنگ با یمن آل سعود را وادار به جنایت‌های جنون آمیز کرده است.

 

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به شهادت آیت الله نمر به دست رژیم آل سعود تصریح کرد: امروزه عربستان خود را از سه جبهه یمن، عراق و سوریه در محاصره می‌بیند، رژیم سعودی پناهنده سیاسی آمریکا است و زیر چتر آمریکا دست به جنایت در منطقه و در کشور خود می‌زند و عاقبت این جنایت‌ها و ظلم‌ها مانند بهمن بر سر این رژیم سقوط خواهد کرد.

 

وی در ادامه افزود: رژیم آل سعود دست به بازداشت گسترده فعالان سیاسی زده است، شیخ نمر هرگز دست به اسلحه نبرد ولی آل سعود تحمل گفتارها و زبان ایشان را هم نداشت، امروزه بسیاری مانند شیخ نمر در بازداشت این رژیم و تحت شکنجه هستند، سازمان ملل هم کر و کور است و این جنایات را نمی‌بیند، انگار کشتار مردم گرسنه و بی دفاع یمن، اعدام‌ها دسته جمعی و کشتار بیش از 5 هزار حاجی تشنه در فاجعه منا را نمی‌بیند و واکنشی نشان نمی‌دهد.

 

مردم جهان به خوبی متوجه جنایات آل سعود هستند

امام جمعه شهرستان قهدریجان خون شیخ نمر را زمینه ساز سقوط رژیم آل سعود دانست و اظهار کرد: آل سعود هرگز به اهداف خود از جمله تلاش برای تغییر توجه افکار عمومی دنیا از جنایات آل سعود نخواهد رسید، مردم دنیا به خوبی متوجه جنایات این رژیم شده‌اند.

 

وی با بیان اینکه ایران هیچ نیازی به آل سعود و اربابانش ندارد خاطرنشان کرد: قطع رابطه آل سعود با ایران اصلا اهمیت ندارد، ایران کشور امام زمان (عج) است و آل سعود رژیمی شکننده و ضعیف است که به موقع پاسخ توطئه‌ها و اقدامات خود را به طور قاطع و محکم دریافت خواهد کرد.

 

حجت الاسلام هاشمی عربستان را تروریست خیزترین کشور جهان ذکر کرد و گفت: اگر حقوق بشر در آمریکا و غرب گرفتار نفت و دلار نبود عربستان با اینهمه جنایت و حمایت از تروریست، به ریاست شورای حقوق بشر انتخاب نمی‌شد، اف بر سازمان ملل که تروریست پرورترین رژیم‌ها را به عنوان رییس سازمان حقوق بشر انتخاب می‌کند و این رژیم ها کشورهای مختلف در سرتاسر جهان را به آتش و آشوب می‌کشند./1304/202/ب3

 

ارسال نظرات