۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۳۱۰۱۴۷
مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی:

طبل رسوایی آل‌سعود به صدا در آمده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام انتظاری گفت: شکست رژیم آل‌سعود در عراق، سوریه و یمن و کشتار وحشیانه مردم مسلمان منطقه، نشان از رسوایی حکام مرتجع عربی منطقه دارد.
آيت الله نمر باقرالنمر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی انتظاری، مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی امروز در جمع طلاب مدارس علمیه تبریز با اشاره به جنایت اخیر رژیم آل‌سعود در اعدام آیت الله نمر النمر، اظهار داشت: ناتوانی آل سعود در مقابله با نفوذ و قدرت انقلاب اسلامی در منطقه آشکار شده است.

 


وی با بیان این‌که رژیم آل سعود با اعدام شیخ نمر، اوج ضدیت خود را با ایران اسلامی و مسلمانان نشان داد، خاطرنشان کرد: سردمداران رژیم آل سعود مجری سیاست های خصمانه آمریکا و اسرائیل در منطقه هستند، به یقین آرزوهای استکبار و رژیم صهیونیستی در منطقه به دست رژیم سعودی پیگیری می شود.

 


امام جمعه جلفا با اشاره به این‌که رژیم آل سعود از ظهور سید حسن نصرالله دیگری در منطقه احساس خطر می کند و به همین خاطر شیخ نمر را اعدام کرد، تصریح کرد: مرام و مسلک شیعه هیچ‌گاه اجازه نمی دهد که در مقابل ظلم و تجاوز سکوت کند، از این رو شهادت شیخ نمر موجب آگاهی جهانیان از جنایات آل‌سعود خواهد شد.

 


حجت الاسلام انتظاری با تأکید بر این‌که طبل رسوایی آل‌سعود به صدا در آمده است، گفت: شکست رژیم آل‌سعود در عراق، سوریه و یمن و کشتار وحشیانه مردم مسلمان منطقه، نشان از رسوایی حکام مرتجع عربی منطقه دارد، اگر رژیم آل سعود در دادگاهی فرمایشی شیخ نمر را محاکمه و حکم اعدام صادر می کند، قطعا یک بازی سیاسی علیه ایران است.

 


مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی اهداف اصلی استکبار و ایادی آن در منطقه از اقدامات ضد اسلامی را خاموش کردن شعله های بیداری اسلامی دانست و افزود: عربستان با سرخوردگی در اجرای سیاست های شوم ضد اسلامی در سوریه و یمن، به دنبال سرپوش گذاشتن بر شکست های خود در منطقه است.

 


وی با اشاره به این‌که آتش اعدام شیخ نمر دامن رژیم آل‌سعود و هم‌پیمانان غربی‌اش در منطقه را خواهد گرفت، تصریح کرد: آنچه امروز در منطقه شاهد آن هستیم، حاصل سیاست‌های خبیثانه و جنگ‌افروزانه رژیم سعودی است که بسیاری از مسلمانان را گرفتار افکار متحجرانه خود کرده اند.

 


حجت الاسلام انتظاری در پایان خواستار محاکمه بین‌المللی جنایتکاران جنگی آل‌سعود شد و گفت: مجامع بین‌المللی مدافع حقوق بشر در برابر اعدام شیخ نمر سکوت کرده‌اند، اما در مقابل موشک‌های مردم یمن که برای دفاع از خود پرتاپ می شوند، موضع‌گیری می کنند./935/302/ب1

ارسال نظرات