۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۳۱۰۲۲۲
مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان:

کمیته مشترک اوقاف و دانشکده علوم قرآنی تشکیل شد

خبرگزاری رسا ـ حجت ‌الاسلام تدینی گفت: با تشکیل کمیته مشترک اوقاف و دانشکده علوم قرآنی فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی سیستان و بلوچستان توسعه و انسجام پیدا می‌کند.
تديني

حجت ‌الاسلام اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: با تشکیل کمیته مشترک اوقاف و دانشکده علوم قرآنی که دومین نشست آن 16 دی‌ماه در زاهدان برگزار شد، فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی استان توسعه و انسجام پیدا می‌کند.

 

وی بیان کرد: این کمیته مشترک از نیمه مهرماه سال جاری با هدف ارتقای سطح همکاری میان ادارات اوقاف و دانشکده‌های علوم قرآنی سطح استان، بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در این دو نهاد، هماهنگی و انسجام‌بخشی به برنامه‌ها و فعالیت‌های هم‌راستا در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی و قرآنی تشکیل شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه سیستان و بلوچستان افزود: ترویج و فراگیر کردن سنت حسنه وقف در سطح جامعه و استفاده از ظرفیت اساتید و دانشجویان علوم قرآنی در راستای قطب فرهنگی شدن بقاع متبرکه و افزایش کیفیت برنامه‌های قرآنی نیز از دیگر اهداف تشکیل این کمیته است.

 

وی خاطرنشان کرد: این کمیته دبیرخانه دائمی دارد و تمامی توافق‌ها و مصوبات جلسات پس صورتجلسه از سوی دو طرف قابل اجرا است.

 

حجت ‌الاسلام تدینی در پایان اظهار کرد: دانشکده علوم قرآنی از دل موقوفات و اجرای نیات واقفین بوجود آمده است و پاره تن سازمان اوقاف است و با در برگیری قشر گسترده‌ای از جوانان جامعه در این محیط دانشگاهی، به دنبال گسترش فرهنگ ناب قرآن و سیره پیامبر و اهل بیت(ع) است و شایسته است که اوقاف و دانشکده علوم قرآنی برای استحکام پایه‌های بنیادی جامعه دست به دست یکدیگر دهند./831/303/ب2

ارسال نظرات