۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷
کد خبر: ۳۱۰۲۵۷
آیت الله ممدوحی:

اعدام شیخ نمر ضعف حکومتی آل سعود را برملا کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله ممدوحی با اشاره به اهمیت زنده نگاه داشتن امر به معروف و نهی از منکر، گفت: شیخ نمر برای احیای این فریضه به روشنگری پرداخت اما آل سعود با اعدام این عالم مجاهد بار دیگر ضعف حکومتی خود را برملا کرد.
آيت الله ممدوحي آيت الله ممدوحي آيت الله ممدوحي آيت الله ممدوحي آيت الله ممدوحي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله حسن ممدوحی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شامگاه گذشته با حضور در یادواره آیت الله شهید نمر باقر النمر که در شهرستان کنگاور برگزار شد، اظهار داشت: اعدام آیت الله نمر ضعف حکام سعودی را برملا کرد.

 


آیت الله ممدوحی تصریح کرد: آل سعود با انجام اقدامات نمایشی قصد دارد جهان را برای پذیرفتن قدرت عربستان متقاعد کند اما هر بار ضعف مدیریت و ناکارآمدی بینش و تفکر در میان حکام سعودی خودنمایی می کند.

 

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآور شد: شهادت آیت الله نمر بر رتبه و درجه دنیوی و اخروی این عالم جلیل القدر افزود و جهانیان را با بینش استکبارستیزی مسلمانان آشنا ساخت.

 


عضو مجلس خبرگان رهبری نقش شهدایی همچون آیت الله نمر را در روشنگری و بیان حقایق مهم دانست و تاکید کرد: آیت الله نمر به جرم بیان حقایق به اعدام محکوم شد زیرا آل سعود از برملا شدن چهره حقیقی خود وحشت دارد.

 


آیت الله ممدوحی بیان داشت: نباید اجازه داد حق و باطل یکسان شود، دشمنان سعی دارند تفاوت حق و باطل را از بین برند زیرا این امر موجب گمراهی و سردرگمی مسلمانان جهان خواهد شد.

 


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: سیدالشهدا (ع) برای اینکه حق و باطل گم نشود قیام کرد و اجازه نداد اهداف دشمنان اسلام محقق شود.

 


وی افزود: افراد بسیاری در طول تاریخ اسلام جان خود را فدا کردند تا امر به معروف و نهی از منکر از بین نرود، آیت الله نمر نیز با هدف احیای این فریضه به روشنگری پرداخت اما آل سعود قدرت تحمل چنین افرادی را ندارد.

 


آیت الله ممدوحی در پایان ابراز کرد: نباید اجازه داد دشمن با جنگ های روانی و ظلم به افراد برجسته و عالم جهان اسلام، باطل را جایگزین حق کند، مسلمانان باید نسبت به توطئه های دشمنان هوشیار بوده و اجازه تفرقه افکنی به آن ها ندهند./857/202/ب1

ارسال نظرات