۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۳۱۰۲۸۹
امام جمعه سراب:

جرم شیخ نمر امر به معروف و نهی از منکر بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام اکرمی با بیان این‌که اعدام شیخ نمر به جرم امر به معروف و نهی از منکر بود، گفت: قلب جهان اسلام از این اقدام بی شرمانه آل سعود جریحه دار شد.
حجت الاسلام اکرمي، امام جمعه سراب

حجت الاسلام علی اکبر اکرمی امام جمعه سراب، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تاکید بر لزوم امر به معروف و نهی از منکر در احیای فکری فرهنگی جامعه، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر جامعه را از ورطه گمراهی نجات می دهد.


وی با بیان این‌که مردم باید دلسوز و نگران رواج فساد در جامعه باشند، ابراز داشت: مردم باید بدانند اگر آتشی گریبان گیر یک خانواده شود قطعا این آتش و گمراهی همسایگان و محله و به مراتب جامعه را در بر خواهد گرفت و آتش را شعله ور خواهد کرد.


رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سراب، از جمله وظایف رسانه ها را ترویج فرهنگ دینی و بیان معروف ها دانست و تاکید کرد: اصحاب رسانه و مطبوعات باید نهایت تلاش خود را برای رواج فرهنگ اسلامی و دینی در رسانه های خود به کار گیرند.


وی با بیان این‌که اعدام شیخ نمر در هفته گذشته به جرم امر به معروف و نهی از منکر و انتقاد از سیاست های آل سعود بود، گفت: قلب جهان اسلام از این اقدام بی شرمانه آل سعود، که خرسندی استکبار را به دنبال داشت حقیقتا جریحه دار شد.


حجت الاسلام اکرمی اعدام شیخ نمر را گامی دیگر در ایجاد تنش میان فرقه های اسلامی دانست و اظهار داشت: این اقدام عربستان در راستای تقویت جریان تکفیری و ضد شیعی داعش است، عربستان به دنبال شیعه هراسی در جهان است.


وی با اشاره به قتل 46 تن از حامیان شیخ نمر نیز، گفت: قطعا خون پاک این شهیدان شیعه، دامن آل سعود و وهابیت خبیث را خواهد گرفت و این سیاست سلطه طلبانه حاکمان عربستانی را بر زمین خواهد زد و آن ها را به نابودی و اضمحلال خواهد کشاند.


امام جمعه سراب ادامه داد: دفن پنهانی این عالم وارسته و مشخص نکردن مکان وی برای شیعیان ناشی از اوج عقب ماندگی وهابیت است و در اوج خباثت آل سعود همین بس که با وجود کثری بودجه جیره خواری غرب را می کند و روز به روز قیمت نفت را کاهش می دهد.


وی با بیان اینکه حمله به سفارت های عربستان در کشور مورد تایید نیست، ادامه داد: ما نیازی به عربستان و کشورهای حامی اش نداریم و این دشمنان هستند که سرانجام با خفت خواستار بازگشایی سفارتشان در کشور ما خواهند شد./854/302/ب1

ارسال نظرات