۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۳۱۰۲۹۶
با هدف تقویت جبهه مقاومت اسلامی؛

بسیجی تبریزی فیش حج خود را به جبهه مقاومت اسلامی عراق و سوریه اهدا کرد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده پایگاه شهید زبردست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی فیش حج خود، همسر و فرزندش را به جبهه مقاومت اسلامی عراق و سوریه اهدا کرد.
مقاومت اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از تبریز، قدیر فرامرزی، فرمانده پایگاه شهید زبردست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی همزمان با همایش بزرگداشت شهدای عملیات های کربلای 4 و 5، فیش حج خود، همسر و فرزندش را برای تقویت جبهه مقاومت اسلامی در عراق و سوریه اهدا کرد.


وی هدف از این کار خداپسندانه را تقویت جبهه مقاومت اسلامی و فرهنگ سازی در این باره عنوان کرد و گفت: وقتی دیدم خانواده شهید عبدالهی اجازه ندادند نظام هزینه ای برای بازگرداندن پیکر این مدافع حرم بپردازد، تصمیم گرفتم فیش خود و خانواده ام را برای تقویت جبهه مقاومت و فرهنگ سازی اهدا کنم.


وی با بیان این‌که دنیای استکبار و گروه های تکفیری قصد دارند ریشه تفکر اسلامی را بزنند، گفت: من نیز تکلیف شرعی و اسلامی خود دانستم تا به عنوان ایرانی و شیعه اعتراض خود را به رژیم آل سعود و کم توجهی و ضعف فرهنگی مسؤولان برگزار کننده حج درباره زیرپاگذاشتن حرمت حج‌گذاران اعلام کنم، امید که در پیشگاه خدا، شهدای کربلا و حضرت زینب(س) شرمنده نباشیم
./935/203/ب2

ارسال نظرات