۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۳۱۰۲۹۸
رییس سازمان اوقاف و امور خیریه:

وقف در جهت درمان بیماران برکات فراوانی دارد

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان این که به برکت انقلاب اسلامی موقوفه‌ها در راستای نیات واقفان قرار گرفته است، گفت: وقف در جهت درمان بیماران برکات فراوانی دارد.
حجت الاسلام محمدي رييس سازمان اوقاف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه پیش از ظهر امروز 20 دیماه در مراسم کلنگ زنی احداث بیمارستان سوانح سوختگی موقوفه عمیدی نوری که در خیابان مطهری تهران برگزار شد، گفت: وقف صرفا به اسلام اختصاص نداشته و در ادیان دیگر نیز وجود داشته است اما پیامبر اکرم(ص) آن را گسترش دادند.

 

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی موقوفه‌ها در راستای نیات واقفان قرار گرفته است که باید خدا شاکر باشیم.

 

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه عنوان کرد: در درمان بیماران موضوع وقف می‌تواند برکات زیادی داشته باشد اگر واقفان بیش از اینکه به معالجعه و درمان توجه کنند پیشگیری را مقدم بدارند تا افراد مبتلا نشوند که نیاز به درمان باشد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی درباره بیمارستان سوانح و سوختگی، بیان داشت: مکان این بیمارستان با توجه به نیت واقف سال هاست بلاتکلیف باقی مانده که امیدواریم با اقدامات صورت گرفته به بیمارستانی برای بیماران تبدیل شود.

 

وی افزود: آن دسته از خیران که نیت دارند در حوزه بهداشت و سلامت به مردم خدمات بدهند ما آمادگی داریم بر اساس موازین شرعی و قانونی آنها را یاری دهیم.

 

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه ابراز کرد: یکی از مشکلات امروز حوزه درمان جامعه بحث نبود خدمات در بخش سوانح و سوختگی است که اگر این مشکل برطرف شود به نفع جامعه است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی در پایان خاطرنشان کرد: همانگونه رهبر معظم انقلاب و دولت به این موضوع اهتمام داشتند امید که این امر را به جایگاه مورد نظر برسانیم./807/202/ب1

ارسال نظرات