۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۳۱۰۳۴۰

اختتامیه همایش جمعیت، سبک زندگی و خانواده در البرز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ اختتامیه همایش جمعیت، خانواده و سبک زندگی با سخنرانی معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران کشور و نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در حوزه علمیه خواهران این استان برگزار شد.
اختتاميه همايش جمعيت، سبک زندگي و خانواده

به گزارش خبرگزاری رسا،  اختتامیه همایش جمعیت، خانواده و سبک زندگی با سخنرانی معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران کشور و نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در حوزه علمیه خواهران این استان برگزار شد.

 

در این همایش حجت الاسلام ابوالفضل بنی احمدی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز به حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت: حماسه 9 دی تجلی و انعکاس واقعی شعار ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند است که باید یاد و خاطره آن در تاریخ برای همیشه بماند.

 

وی در بیان گزارش اجمالی از عملکرد استان درباره همایش جمعیت، سبک زندگی و خانواده، گفت: امورات پژوهشی و سیاست‌گذاری‌های کلان از سوی مرکز قم تدوین می‌شود، اما اجرایی‌شدن آنها در شورای علمی پژوهشی استان که متشکل از اساتید و معاونان پژوهشی مدارس علمیه است، صورت می‌گیرد.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز ادامه داد: در شورای علمی پژوهشی با توجه به اهمیت موضوع افزایش جمعیت و تصحیح سبک زندگی در جامعه، مصوب شد تا همایشی با عنوان جمعیت، سبک زندگی، خانواده برگزار شود، از این رو کرسی‌های آزاداندیشی و نشست‌های علمی در مدارس نیز با همین عنوان برگزار شد.

 

وی افزود: 110 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد، البته اعتقاد دارم حوزه علمیه خواهران بیش از این در زمینه فعالیت های پژوهشی توانمندی دارد و حتی می‌تواند ستون‌های روزنامه های کشور را تسخیر کند؛ وی در پایان از چاپ مقالات برتر در قالب کتاب خبر داد./998/102/ب2

 

منبع: مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران

ارسال نظرات