۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۳۱۰۳۵۴
امام جمعه شبستر:

استکبار جهانی از بیداری ملت ها هراسان است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدزاده با بیان این‌که استکبار جهانی از بیداری ملت ها هراسان است، گفت: اعدام شیخ نمر در حقیقت در راستای تضعیف جهان اسلام است.
حجت الاسلام علي محمدزاده

حجت الاسلام علی محمدزاده، امام جمعه شبستری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تأکید بر پیروی از ولایت فقیه، اظهار داشت: ملاک و معیار تمام مسلمانان در زمان های مختلف ایمان است و همه باید تبعیت از اسلام، قرآن، اهل بیت و ولی فقیه را وظیفه خودشان بدانند.


وی حرکت های اسلامی را در راستای مقابله با استکبار جهانی توصیف کرد و افزود: در رگ های ملت ایران و مردم غیرت و دینداری موج می زند، این ملت در راه اسلام و صیانت از ارزش های دینی از جان و مال و فرزندان خود گذشتند و شهدای بسیاری را تقدیم کردند.


عضو شورای حوزه علمیه استان با اشاره به تحولات اخیر و شهادت رهبر شیعیان عربستان و شیعیان در  نیجریه این اقدامات را محکوم کرد و ابراز داشت: در این جنایات دست های  آمریکا، اسرائیل و آل سعود هویدا و مشخص است.


وی این اقدام را یک حرکت در راستای تضعیف جهان اسلام دانست و تصریح کرد: داعش و گروه های تکفیری در منطقه که آتش خانمان سوزی را به راه انداخته اند و در کشتار مسلمانان اندکی تعلل نمی کنند و با وحشی گری تمام برخورد دارند، ساخته دست های استکبار و آل سعود است.


امام جمعه شبستر با بیان اینکه آمریکا، اسرائیل و آل سعود حامیان اصلی گروه تروریستی داعش هستند تصریح کرد: ملت ها حق دارنند که «مرگ برآمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» بگویند چرا که تسلیحات داعشی ها از سوی اینان تهیه می شود.


وی با بیان این‌که استکبار جهانی و شیطان بزرگ از بیداری و آگاهی ملت ها هراس دارد، افزود: دشمنان قدرت مسلمانان را احساس کرده اند و از بیداری آن ها هراسان هستند، اما با آگاهی و بصیرت ملت ها است که قدرت زورگوی غرب متلاشی می شوند.


حجت الاسلام محمدزاده با تأکید بر روحیه استکبار ست
یزی و مبارزه با شیطان بزرگ، خاطرنشان کرد: قیام 19 دی مردم قم در حقیقت نشأت گرفته از روحیه استکبار ستیزی و غیرت دینی ملت ایران بود، ملت ایران در برابر اقدامات استکبار جهانی خواهند ایستاد./854/302/ب1

ارسال نظرات