۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۳۱۰۳۸۱
از سوی اداره آموزش‌های کاربردی تبلیغ صورت می‌گیرد؛

ثبت نام دوره‌‌‌‌ تربیت مبلغ معارف اسلامی با گرایش مشاوره خانواده و آسیب‌های اجتماعی

خبرگزاری رسا ـ ثبت نام دوره‌‌‌‌ تربیت مبلغ معارف اسلامی با گرایش مشاوره خانواده و آسیب‌های اجتماعی از سوی اداره آموزش‌های کاربردی تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی صورت می‌گیرد.
پوستر ثبت نام

حجت‌الاسلام محمد مهدی غفوری‌طلب، رییس اداره آموزش‌های کاربردی تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از ثبت‌نام دوره‌‌‌‌ تربیت مبلغ معارف اسلامی با گرایش مشاوره خانواده و آسیب‌های اجتماعی ویژه مبلغان حوزه علمیه خراسان خبر داد.

 


وی یادآور شد: این اداره در سال تحصیلی جدید برای توانمندسازی و ارتقای سطح علمی مبلغان، کارگاه‌های آموزشی مختلفی را برگزار می‌کند.

 


حجت الاسلام غفوری طلب با اشاره به اینکه شروع این کلاس ها از ابتدای بهمن ماه است و تا انتهای اسفندماه ادامه دارد خاطر نشان کرد: مزایای شرکت در این دوره‌‌ آموزشی بهره‌گیری از اساتید مجرب، عضویت در شبکه تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، ارائه گواهینامه علمی، اولویت در اعزام‌های تخصصی و هم‌چنین در ارتقای رتبه تبلیغی از جمله مزایای شرکت در این دوره است.

 


رییس اداره آموزش‌های کاربردی تبلیغ اظهار داشت: ثبت نام در این دوره به دو صورت مراجعه به سایت resalaat.ir و به صورت حضوری ممکن است.

 


حجت‌الاسلام غفوری‌طلب در پایان گفت: طلاب مبلغ برای دریافت اطلاعات کامل‌‌تر از دوره‌های آموزشی می‌توانند به اداره آموزش‌های کاربردی تبلیغ به آدرس چهارراه خسروی، دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، طبقه‌‌ سوم، دفتر اداره آموزش‌های کاربردی تبلیغ مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 32233350 داخلی 8678 یا 8529 یا با شماره مستقیم 32251262 تماس بگیرند./859/303/ب1

ارسال نظرات