۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۳۱۰۴۱۶
آیت الله علما:

توجه به نماز موجب افزایش بصیرت دینی می شود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما با اشاره به اهمیت توجه به نماز، گفت: برپایی نماز موجب دوری از فحشا و منکرات است و بصیرت دینی را افزایش می دهد.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اجلاس استانی نماز پیش از ظهر امروز در استانداری کرمانشاه برگزار شد.


آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در این اجلاس با اشاره به جایگاه نماز در دین اسلام، اظهار داشت: قرآن تأکید بسیاری بر برپایی نماز داشته و مسلمانان را به اقامه نماز هدایت می کند.


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: نماز اگر به درستی درک شود زمینه هدایت و آموزش به مسلمانان است، باید درک عمیق تری از آموزه های این فریضه الهی کسب کنیم.


رییس ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه با تأکید بر اهیت برپایی نماز جماعت، تصریح کرد: باید برگزاری نماز در جامعه نهادینه شود و افراد گرایشی عمیق به برپایی نماز پیدا کنند در این صورت نیازهای جامعه نیز مرتفع می شود.


امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: برپایی نماز موجب دوری از فحشا و منکرات است، جامعه ای که بر پایه برگزاری نماز و توجه به فرایض دینی بنا شود از هر گونه سوء نیات و کینه جویی و دشمنی به دور است.


آیت الله علما با اشاره به زندگی امام خمینی(ره) ادامه داد: بزرگانی همچون امام راحل در کنار سیاست، از اقامه نماز و انجام فرایض دینی غافل نبود و همواره بر این امور تأکید داشت.


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه عنوان داشت: توجه به نماز موجب افزایش بصیرت دینی و اجتماعی شده و خضوع در برابر خالق موجب اشراف بر امور و حتی علو درجات در مقابل مخلوق می شود.


رییس ستاد اقامه نماز در استان کرمانشاه در پایان گفت: بینش و بصیرت دینی در اداره امور بسیار اثرگذار بوده و موجب دوری از منکرات و شکل گیری حکومت مبتنی بر آموزه های دینی و قرآنی خواهد شد./857/202/ب1

ارسال نظرات