۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۳۱۰۴۸۸
امام جمعه اهر:

عده‌ای به دنبال تخریب وجهه انتخاباتی کشورند/ نفوذ در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از برنامه های دشمن است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حاجی زاده با بیان این‌که عده‌ای به دنبال تخریب وجهه انتخاباتی کشورند، گفت: نفوذ در مجالس شورای اسلامی و خبرگان از برنامه های دشمن است.
حجت الاسلام حاجي زاده، امام جمعه اهر

حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر و عضو شوای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با ائمه جمعه سراسر کشور، اظهار داشت: در این دیدار حضرت آقا نکات بسیار مهمی را در دو محور نماز جمعه و اهمیت آن و انتخابات یادآور شدند.

 


وی ادامه داد: مقام معظم رهبری نماز جمعه را قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق در جنگ اعتقادی، فرهنگی و سیاسی دانستند، این جنگ بر ما تحمیل شده است و فرمانده قرارگاه، شخص امام جمعه است و نماز جمعه، قلب فرهنگی هر شهر است.

 


امام جمعه اهر افزود: لازم است نماز جمعه را که به تعبیر حضرت امام (ره) سوغات انقلاب است، سهل نشمرده و بدانیم آنهایی که در نماز جمعه شرکت نمی کنند با توجه به متون دینی بسیار غافل هستند که رهبری فرمودند؛ نماز جمعه لیله القدر انقلاب اسلامی است، این حاکی از اهمیت نماز جمعه است.

 

 

وی موضوع انتخابات و رعایت فرآیند قانونی و حق الناس بودن انتخابات را دیگر محور بیانات مقام معظم رهبری برشمرد و افزود: حضرت آقا تذکرات مهمی را در رابطه با انتخابات بیان کرده و فرمودند: مرض عده ای در نامطمئن نشان دادن انتخابات است.

 


عضو شورای استانی حوزه علمیه خاطرنشان کرد: عده‌ای فرصت طلب و افراد مسأله دار می خواهند به نوعی کاری بکنند که انتخاباتی را که ثمره زحمت مردم، مسؤولان، هیأت های اجرائی و نظارتی است، نامطمئن جلوه دهند و خوراک رسانه های استکباری را تأمین کنند.

 


وی ادامه داد: مسأله حق الناس بودن انتخابات مورد تأکید مقام معظم رهبری است، رهبری به رعایت حق الناس در خصوص پذیرش داوطلبان صالح و رد افراد ناصالح تأکید و بر لزوم شرکت حداکثری مردم اشاره کردند، حضور مردم عامل تقویت نظام است.

 


امام جمعه اهر ابراز داشت: آمریکایی ها برای تحقق اهداف شوم خود به انتخابات چشم طمع دوخته اند اما ملت بزرگ و هوشیار ایران چه در انتخابات و چه در مسائل دیگر، مخالف خواسته های دشمنان عمل می کند و همچون گذشته به دهان آنها می کوبند.

 


وی افزود: باید آگاه باشیم، با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری آمریکا در صدد ایجاد فتنه یا وارد کردن عناصر نفوذی به داخل مجالس خبرگان و شورای اسلامی است، البته شورای محترم نگهبان به حول و قوه الهی با اقتدار به عنوان فیلتر خاص به وظایف خود عمل می کند، اما ممکن است بعضی ها دارای رگ‌ها یا مویرگ های لیبرالیستی بوده و به عنوان جاده صاف کن استکبار و آمریکا عمل و در دراز مدت بتوانند افکار شوم خود را در جامعه اجرا کنند./854/302/ب1

ارسال نظرات