۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۳۱۰۵۵۴
مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی:

شهدا نماد اقتدار و بصیرت ایران اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان این که شهدا نماد اقتدار و بصیرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: شهدا نزد خداوند متعال از جایگاه بسیار بالایی برخوردار هستند و فداکاری این بزرگان سبب عظمت و سربلندی کشور شده است.
حجت‌الاسلام هنرمند مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مرکزي

حجت‌الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با بیان این که امنیت موجود در کشور دستاوردی بزرگ از خون شهدا به ملت ایران اسلامی است، گفت: شهدای غیور ایران اسلامی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی با روحیه ای خاص و جانانه هرگز اجازه دست درازی به خاک وطن را به دشمنان ندادند.

 

شهدا نزد خداوند متعال از جایگاه بسیار بالایی برخوردار هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان این که شهدا نماد اقتدار و بصیرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار داشت: شهدا نزد خداوند متعال از جایگاه بسیار بالایی برخوردار هستند و فداکاری این بزرگان سبب عظمت و سربلندی کشور عزیزمان شده است.

 

حجت‌الاسلام هنرمند یکی از بزرگ ترین نعمت‌های الهی جامعه اسلامی را خانواده های والامقام شهدا دانست و خاطرنشان کرد: تکریم از شهدا و خانواده های آنها، تکریم از تمام دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است.

 

خنثی سازی توطئه‌های دشمنان و عزت میهن اسلامی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی بیان کرد: امروز در کشور همه و همه موفقیت ها و پیروزی های پی در پی ایران اسلامی در عرصه های گوناگون را مدیون خون پاک شهدا و همچنین صبر و بردباری خانواده های این بزرگان هستند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی بیان کرد: از خودگذشتگی شهدای هشت سال دفاع مقدس به جهانیان درس استقلال و آزادی آموخت و سبب استقلال و عزت میهن اسلامی و همچنین خنثی سازی توطئه‌های دشمنان شد.

 

طرح سپاس یکی از مهم‌ترین طرح‌های بنیاد شهید

حجت‌الاسلام هنرمند در رابطه با طرح سپاس گفت: طرح سپاس یکی از مهم‌ترین طرح‌های بنیاد شهید در راستای تکریم مقام شامخ خانواده شهدا و جانبازان است که هر ساله و در راستای تکریم این عزیزان از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و با همکاری سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها برگزار می‌شود.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان این که از ابتدای سال جاری تاکنون از 6 هزار و 210 نفر از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران در قالب طرح سپاس دیدار به عمل آمده است، گفت: در این مدت افزون بر دیدار با 6 هزار و 210 نفر از والدین شهدا در قالب طرح سپاس با یک‌هزار و 370 نفر از همسران شهدا، جانبازان 25 درصد به بالا، آزادگان غیر جانباز و جامعه هدف تماس تلفنی برقرار شده است.

 

ضرورت تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر

حجت‌الاسلام هنرمند گفت: طرح سپاس با هدف تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، شناسایی و رفع مشکلات ایثارگران، تقویت و گسترش روند مراجعه خادم به مخدوم و کاهش مراجعات حضوری، شناسایی و بهره‌مندی از توانمندی‌ها و ظرفیت ایثارگران و بسترسازی لازم برای توسعه ارتباط و تعامل سازمان و دستگاه‌های اجرایی با ایثارگران در طول سال انجام می‌شود.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در ادامه بیان کرد: طرح سپاس همان طرح مراجعه خادم به مخدوم است که با هدف ایجاد روش‌های نوین ارتباطی بین منابع انسانی بنیاد، معتمدین معین و سایر دستگاه‌ها‌ با جامعه هدف به صورت برنامه‌ریزی شده انجام می پذیرد./842/302/ب1

ارسال نظرات