۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۳۱۰۵۵۸
دبیر کل حزب الله عراق:

آل سعود با مانور رسانه ای و سیاسی به جنگ نظام اسلامی آمده است

خبرگزاری رسا ـ دبیر کل حزب الله عراق با اشاره به این که عربستان سعود خواهان از بین رفتن نظام اسلامی است، گفت: آل سعود از رویارویی نظامی واهمه داشته و با سیاه نمایی و تنش زایی به جنگ رسانه ای و سیاسی آمده است.
رواب عربستان و رژيم صهيونيستي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید واثق بطاط دبیر کل حزب الله عراق، با حضور در برنامه «قضایا و آرا» که از شبکه جهانی الاهواز پخش شد، با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران به مبارزه با افراط گرایی و تندروی، دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالمان ودیکتاتورها معروف شده است، گفت: این اهداف و آرمان های نظام اسلامی از سوی امام خمینی(ره) وضع شده است.

 

دبیر کل حزب الله عراق با اشاره به این که آل سعود پشتوانه مردمی نداشته و بر این امر آگاه هستند، افزود: پذیرش و اعطای هویت و شهروندی عربستانی برای هم فکران و تأیید کنندگان افکار و ایده های خود از کشورهای اسلامی به ویژه الجزایر، موریتانی، پاکستان و سودان از شیوه های مسؤولان آل سعود برای داشتن پشتوانه مردمی است.

 

حجت الاسلام بطاط با بیان این که در جنگ علیه ملت یمن، عربستان برای کمبود نیروی نظامی خود با ایجاد ائتلاف موسوم به ائتلاف عربی به مبارزه پرداخت، اظهارداشت: اعلان جمعیت این کشور از سوی مسؤولان و دروغ بودن این تعداد جمعیت با توجه به جمعیت پیر و عدم رغبت جوانان به ازدواج، نشان از کمبود جمعیت در این کشور است.

 

این مقام مسؤول با بیان این که عربستان سعودی خواهان نابودی و از بین رفتن نظام اسلامی بدون رویارویی نظامی است، ابرازداشت: این رژیم به دنبال ایجاد و خلق فرصت های تنش زا برای سیاه نمایی و تخریب نظام اسلامی بوده و با مانورهای سیاسی و رسانه ای به این جنگ آمده است.

 

وی با بیان این که عربستان سعودی در این رویارویی از ابزارهای پلید و نامعقولی استفاده می کند، گفت: عربستان سعودی آگاه است که این رویارویی صورت نخواهد گرفت و در صورت اتفاق افتادن شکست خود را حتمی می داند.

 

دبیر کل حزب الله عراق با اشاره به این که در رسانه های جهان از جنگ جهانی سوم میان آمریکا و چین و روسیه سخن به میان می آید، اظهارداشت: با توجه به قرار گرفتن عربستان سعودی در کنار کشورهای غربی، در آغاز این جنگ بلاشک رژیم آل سعود به دست ملت خود، همسایگان و یا گروه های تندرو از بین خواهد رفت.

 

حجت الاسلام بطاط با بیان این جمهوری اسلامی ایران در حال قدرت گیری و به گستره خود ادامه خواهد داد، افزود: ترس مردم و کشورهای عربی از آمریکا و رژیم اشغالگر قدس، عامل قدرت یافتن رژیم آل سعود بوده و بدون آنها این رژیم فاقد اعتبار است./9456/203/ب3

 

ارسال نظرات