۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۳۱۰۵۶۹
امام جمعه نورآباد:

شرکت در انتخابات رأی به نظام جمهوری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نورآباد شرکت در انتخابات را یک تکلیف دانست و گفت: شرکت در انتخابات رأی به نظام جمهوری اسلامی است.
انتخابات

حجت الاسلام سیدجعفر هاشمی نژاد امام جمعه نورآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان کرد: در جریان انتخابات و روی کار آمدن برخی افراد سرنوشت کشور برای مدتی دست گروهی خاص می افتد.

 

وی با بیان این که در جریان انتخابات باید بهترین افراد را برگزید، گفت: در جهت انتهاب برترین ها باید معیارهای انتخاب افراد اصلح را از منابع و دستورات دین استخراج کرد و یا با مراجعه به متخصص تکلیف خویش را در عرصه انتخابات به خوبی انجام داد.

 

حجت الاسلام هاشمی نژاد با تأکید بر این که افرادی که در تراز نظام و اهداف انقلاب باشند را برگزید، ادامه داد: معیار دیگر در انتخاب افراد توجه به گروه هایی است که از آنها حمایت می کنند.

 

وی در ادامه عملکرد افراد زاویه دار و کسانی که حرف دشمن را تکرار می کنند، را یک ملاک عنوان کرد که باید از این افراد دوری کرد.

 

امام جمعه نورآباد با بیان این که حضور مردم در عرصه های گوناگون نظام از اساسی ترین ویژگی های نظام جمهوری اسلامی است، افزود: کشور ما 37 سال است با حمایت و پشتوانه مردم بالنده است.

 

وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی در طول این 37 سال فتنه های دشمن در عرصه های گوناگون را پشت سر گذاشته است و امروز نیز با حضوری پرشور در عرصه انتخابات بار دیگر دسیسه های دشمن را پشت سر می گذارد.

 

حجت الاسلام هاشمی نژاد هدف از فتنه های دشمن را سیاه نمایی در مورد نظام و دور کردن مردم از این نظام عنوان کرد و گفت: حضور مردم در صحنه های انتخابات موجب یأس و ناامیدی دشمن می شود.

 

وی در ادامه با بیان این که این انتخابات مربوط به نظام و اصل نظام است، اظهار داشت: شرکت در انتخابات رأی به نظام جمهوری اسلامی است.

 

امام جمعه نورآباد با اشاره به تحلیل دشمن از شرکت کنندگان در انتخابات یادآور شد: این نشان دهنده اهمیت بالای برگزاری انتخابات و حضور مردم در این عرصه است.

 

وی گفت: آمار بالای شرکت کنندگان در جریان انتخابات برای دشمن شکننده و قوت قلبی برای دوستان نظام و انقلاب است.

 

حجت الاسلام هاشمی نژاد یادآور شد: مردم با حضور پای صندوق های رأی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی که اسفند ماه امسال برگزار می شود، بار دیگر به ندای رهبی لبیک می گویند و پایه های فتنه دشمن را متزلزل می کنند./9459/302/ب3

ارسال نظرات