۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۳۱۰۶۰۵
با حضورمعاون تهذیب حوزه های علمیه کشور؛

نخستین مرکز مشاوره حوزه علمیه کرمان راه اندازی می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمان از راه اندازی نخستین مرکز مشاوره حوزه علمیه کرمان با حضور معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور در 24 دی ماه سال جاری خبر داد.
معاون تهذيب حوزه هاي علميه کشور

حجت الاسلام احمد مؤمنی، معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، افزود: برگزاری کارگاه دانش افزایی مدیران 26 مدرسه حوزه علمیه کرمان ویژه برادران با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین هادی حسین‌خانیع معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور در دو نوبت صبح و عصر روز پنج شنبه برگزار می شود و این کارگاه به بحث های جهاد تربیتی می پردازد.


وی همچنین از راه اندازی نخستین مرکز مشاوره حوزه علمیه کرمان خبر داد و تصریح کرد: در این مرکز مشاوره دو تن از اساتید بومی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد و این مرکز مشاوره مختص طلاب و خانواده های طلاب حوزه های علمیه در کرمان است.


حجت الاسلام مؤمنی به اهداف راه اندازی این مرکز مشاوره پرداخت و اظهار کرد: حرکت در مسیر طلبگی یک دوره آموزشی طولانی مدت است و گاهی وقت ها طلبه ها در این دوران طولانی دچار مشکلاتی همچون افت تحصیلی و روحی می شوند، واین مرکز می تواند در این راستا راهگشا باشد.


معاون تهذیب حوزه علمیه کرمان ادامه داد: در این مرکز همچنین مشاوره‌های در امر ازدواج صورت خواهد گرفت و مکان مناسبی برای ارائه مباحث پیش ازدواج و بعد از ازدواج خواهد بود و امیدواریم با راه‌اندازی این مرکز مشاوره گامی در جهت رشد معنوی، روحی و تحصیلی طلاب حوزه علمیه برداریم.


وی خاطرنشان کرد: با حضور معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کشور نیز نشستی با طلاب متأهل همراه با خانواده در محل دفتر امام جمعه کرمان برگزار می شود و در این نشست مباحث خانوادگی مختص طلاب ارائه می‌شود./9709/ت303/ب2

ارسال نظرات