۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۳۱۰۶۶۶
همزمان با گرامیداشت دهه فجر؛

37 کانون فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان غربی افتتاح می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول ستاد نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: امسال به مناسبت سی و هفتمین سالگرد بزرگداشت انقلاب شکوهمند اسلامی، 37 کانون فرهنگی هنری به صورت نمادین در سی و هفت نقطه از استان افتتاح می شود.
جلسه کميته مساجد ستاد دهه فجر آذربايجان غربي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام اباذر بیگی، مسؤول ستاد نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی امروز در نخستین جلسه کمیته مساجد دهه فجر استان، اظهار کرد: برنامه ریزی برای بزرگداشت ایام الله دهه فجر در مساجد از اولویت های این کمیته است.

 

وی افزود: امسال به مناسبت سی و هفتمین سالگرد بزرگداشت انقلاب شکوهمند اسلامی، 37 کانون فرهنگی هنری به صورت نمادین در سی و هفت نقطه از استان افتتاح می شود.

 

حجت الاسلام بیگی دیدار با خانواده های شهدا و تجدید پیمان با امام راحل و آرمان های انقلاب اسلامی را از برنامه های گرامیداشت کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر خواند و خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات قرآن روستایی در سه منطقه استان با همکاری نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان از دیگر برنامه های کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر است.

 

مسؤول کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر اضافه کرد: منتخبان این دوره از مسابقات قرآنی به مرحله کشوری که به میزبانی مشهد برگزار می شود، اعزام می شوند.

 

وی از اجرای برنامه های ویژه با حضور اقلیت های دینی و مذهبی در کانون حضرت عیسی (ع) و مسجد حضرت محمد (ص) روستای جانوسلو ارومیه خبر داد و تجلیل ز نخبگان فرهنگی و علمی کانون های مساجد، توجه به آذین بندی مساجد و اهدای تجهیزات فرهنگی و کتابخانه ای به مساجد را از دیگر برنامه های کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر اعلام کرد.

 

عباسپور، مسؤول بسیج مساجد و محلات سپاه شهدا آذربایجان غربی نیز در این جلسه، گفت: جشن های دهه فجر با حضور اقشار مختلف مردم در پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اجرای طرح تلاوت نور با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد، تصریح کرد: امسال در ایام گرامیداشت دهه فجر، اجرای برنامه های قرآنی به صورت شایسته در مساجد استان پیش بینی می شود.

 

عباسپور، گفت: همچنین در حلقه های معرفتی پایگاه های بسیج مساجد نشست های هم اندیشی با موضوع "امام و مردم، انقلاب و رهبری و سالروز ورود امام" برگزار می شود.

 

جلالی، نماینده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی نیز بر ارائه برنامه های شاخص و ویژه مساجد تأکید کرد و گفت: امسال برنامه های گرامیداشت دهه فجر از پنجم بهمن ماه کلید خواهد خورد.

 

گفتنی است،نخستین جلسه کمیته مساجد ستاد گرامیداشت دهه فجر آذربایجان غربی با حضور نمایندگان دستگاه های فرهنگی عصر امروز، در سالن جلسات کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد./936/202/ب1

ارسال نظرات