۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۳۱۰۷۳۷
فرمانده سپاه استان سمنان:

نخبگان رسانه‌ای کشور از مهم‌ترین اهداف دشمن هستند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه استان سمنان گفت: این تصور به شدت غلط است که استکبار جهانی نخواسته امنیت و یکپارچگی کشور ‌ما را از بین ببرد، آنها خواسته‌اند اما با هوشیاری مردم، نعمت وجود رهبری فرزانه و به‌دلیل توانمندی‌های روز افزون نظام، امروز ایران اسلامی از امن‌ترین کشورهای جهان است.
سردار شاهچراغي در يادواره شهداي روستاي محمد آباد دامغان فرمانده سپاه استان سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، سید محمد تقی شاهچراغی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، در نشست باجمعی از فعالان فرهنگی و رسانه‌ای این استان، با بیان اینکه کشور ما در شرایط ویژه‌ای به سر می‌برد، مسائل مرتبط با ایران و انقلاب اسلامی را دارای دو بعد مهم داخلی و خارجی ارزیابی کرد و اظهار داشت: بعد بیرونی انقلاب اسلامی ملت ما امروز در جبهه مقاومت تجلی دارد که به لطف خدا در مجموع وضعیت بدی نداریم.

 

وی با اشاره به دستاوردهای جبهه مقاومت در سوریه، عراق، بحرین، یمن و دست نیافتن جبهه استکبار به همه مقاصد مدنظر خود در افغانستان و پاکستان، کشورهای حوزه قفقاز و حتی خود عربستان تصریح کرد: حوادث ماه‌های اخیر عربستان و جنایاتی نظیر اعدام آیت الله نمر ناشی از ضعف آل سعود و اربابانش در برابر فشار گسترش گفتمان انقلاب اسلامی است.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تأکید کرد: استیصال حکام خونریز عربستان سعودی و طراحان صهیونیست و آمریکایی، قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد، حوادث دردناک نیجریه تقابل نظام سلطه با گسترش گفتمان نجات بخش انقلاب اسلامی است، دشمنان به‌خوبی دریافته‌اند که این تفکر تنها مختص شیعیان هم نیست، انقلاب و بیداری اسلامی ناشی از اشاعه آن ساختاری در برگیرنده کل بشریت است.

 

تلاش و بصیرت روز افزون برای بستن راه‌های نفوذ دشمن ضروری است

شاهچراغی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه عوامل استکبار جهانی در خارج از مرز‌های ایران اسلامی همگی برای ضربه زدن به ملت، کشور و انقلاب ما هم‌دست شده‌اند، در بعد درونی نیازمند تلاش و بصیرت بیشتری برای بستن راه‌های نفوذ دشمن هستیم، البته با وجود دیدبان بصیر انقلاب حضرت امام خامنه‌ای، مردم هوشیار و نیروهای مسلح آماده و مقتدر، ایادی شیطان مجالی برای عرض اندام پیدا نخواهند کرد.

 

شاهچراغی افزود: این تصور به شدت غلط است که استکبار جهانی نخواسته امنیت و یکپارچگی کشور‌ما را از بین ببرد، آنها خواسته‌اند اما با هوشیاری مردم، نعمت وجود رهبری فرزانه و به‌دلیل توانمندی‌های روز افزون نظام، امروز ایران اسلامی از امن‌ترین کشورهای جهان است در حالی که بر اساس اسناد ناامن کردن ایران هدف راهبردی دشمن در سال 2014 بوده و اکنون در ابتدای سال 2016 آنها همچنان ناکام مانده‌اند.

 

نخبگان رسانه‌ای کشور از مهم‌ترین اهداف دشمن هستند/ رسانه شمشیری دولبه است

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه اصل نفوذ را هیچ‌کس نمی‌تواند منکر شود، گفت: هم در هجمه وسیع دشمن و هم در مسیر صدور گفتمان انقلاب اسلامی رسانه‌ها نقش اساسی دارند؛ بی‌تردید در محور‌های مختلف نخبگان رسانه‌ای کشورمان از مهم‌ترین اهداف دشمن هستند.

 

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی از مدت‌ها قبل فعالیت خود را برای جذب و سوء استفاده از برخی فعالان رسانه‌ای در راستای اهداف شوم و فتنه‌گرانه خود آغاز کرده است، تصریح کرد: رسانه امروز ابزاری برتر در اختیار حاکمیت‌های سیاسی است که از این راه به‌دنبال تحمیل اراده خود هستند و انقلاب اسلامی نیز از رسانه به‌عنوان ابزاری کارآمد استفاده می‌کند.

 

شاهچراغی با یادآوری این مطلب که گاه یک تیتر خبری درست یا نادرست می‌تواند شرایط یک حاکمیت را بهم بریزد، خاطر‌نشان کرد: می‌توان گفت که استکبار جهانی تقریبا تسلط رسانه‌ای بر دنیا دارد و از این توان برای به انحراف کشاندن افکار عمومی سود می‌برد، زیرا رسانه می‌تواند واقعیت‌های بیرونی را به ‌نحوی نشان دهد که کیلومترها با حقیقت فاصله داشته باشد.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان رسانه را شمشیری لبه خواند و اظهار داشت: باید بصیر باشیم؛ رسانه بسته به اینکه در اختیار چه تفکراتی است، می‌تواند قطع کننده و یا اصلاح کننده باشد، زیرا امروز با شیوع برق آسای استفاده از فضای مجازی شرایط نسبت به گذشته کاملا متفاوت شده و این فضای مجازی است که در بسیاری از عرصه‌ها برای فضای حقیقی تعیین تکلیف می‌کند./977/202/ب3

ارسال نظرات