۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۳۱۰۷۵۲
استاد حوزه علمیه:

انتخابی همراه با بصیرت و آگاهی خطر نفوذ دشمن را خنثی می کند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه لرستان با تأکید بر ضرورت هوشیاری و بصیرت در انتخاب نمایندگان مجلس خبرگان، گفت: انتخاب در سایه بصیرت و آگاهی خطر نفوذ دشمن در انتخابات را خنثی می کند.
 گفتمان ديني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام علی فرهادزاده، استاد حوزه علمیه و کارشناس مذهبی در لرستان، ظهر امروز در برگزاری گفتمان دانشجویی «نقش خبرگان رهبری» در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان دورود، گفت: بصیرت و آگاهی نسبت به جایگاه مجلس خبرگان رهبری عاملی مهم در انتخاب افراد اصلح است.


وی با اشاره به این که انتخابات خبرگان رهبری از اهمیت بالایی برخوردار است، عنوان داشت: وظیفه خطیر مجلس خبرگان رهبری در انتخاب رهبر و نظارت بر عملکرد ایشان است.


حجت الاسلام فرهادزاده تصریح کرد: در ساختار نظام اداری و حکومتی کشور رهبر معظم انقلاب در رأس هرم قدرتی قرار دارد و سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه زیر نظر ایشان است.


این استاد حوزه علمیه در لرستان با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دشمنان انقلاب و نظام به دنبال نفوذ در جریان انتخابات هستند.


وی یادآور شد: هدف دشمن در جریان نفوذ به انتخابات ورود افراد ضعیف و نفوذی به مجلس است که تنها راه مقابله با نقشه دشمن انتخابی آگاهانه و توجه به سخنان رهبری است.


حجت الاسلام فرهادزاده با اشاره به سخنان اخیر رهبری در رابطه با انتخابات افزود: سخنان رهبر معظم انقلاب حجت را بر مردم تمام کرد و راه های انتخاب و شناسایی افراد اصلح را مطرح کرد.


وی با تأکید بر این که اعضای خبرگان رهبری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را باید آگاهانه و با بصیرت انتخاب کنیم، ادامه داد: به منظور انتخابی درست باید مردم از خطر نفوذ به خوبی آگاه باشند.


این کارشناس مذهبی در لرستان با تأکید بر ضرورت آگاهی مردم نسبت به توطده دشمن در جریان نفوذ اظهار داشت: برای آگاه سازی مردم جامعه روحانیت، اساتید، دانشجویان و نهادهای فرهنگی مسؤولیت خطیری بردوش دارند.


وی در ادامه حضور در انتخابات را یک وظیفه دینی و تکلیف دانست و گفت: همه ما موظف هستیم در انتخابات حضوری پر رنگ و پرشور داشته باشیم.


حجت الاسلام فرهادزاده با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب به حضور حدکثری مردم عنوان داشت: تأکید رهبری نشان از اهمیت حضور پای صندوق های رأی است.


وی در ادامه تصریح کرد: حضور در انتخابات موجب می شود نقشه شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش بر آب شود.

 

این استاد حوزه علمیه لرستان با بیان این که دانشجویان به‌عنوان قشر تحصیل کرده جامعه وظیفه بسیار خطیر و مهمی در زمینه آگاه سازی مردم دارند، گفت: شما باید خطر نفوذ و آگاهی‌های لازم را به عوام و مردم عادی بدهید تا انتخاب اصلح داشته باشند.


وی با قدردانی از متولیان امر در برگزاری گفتمان های دینی بیان کرد: برگزاری این برنامه‌های فرهنگی در توسعه و ترویج فرهنگ دینی و فرهنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جامعه مفید است.


حجت الاسلام فرهادزاده تأکید کرد: استمرار برنامه های فرهنگی گفتمان های دینی بهترین و مؤثرترین راه آگاه سازی جوانان در برابر نقشه های شوم دشمن و راه های مقابله با دسیسه های فرهنگی دشمن است./9459/202/ب1

ارسال نظرات