۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۳۱۰۷۶۲
بروجردی:

جمهوری اسلامی اجازه تعرض بیگانگان به خاک کشور را نمی‌دهد

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که جمهوری اسلامی اجازه تعرض بیگانگان به خاک کشور را نمی دهد، گفت: کشور ایران برخورد قاطعی با کشورهای دنیا و حتی آمریکا در صورت تعرض به خاک کشور را خواهد داشت.
علاء الدين بروجردي، رييس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، علاء الدین بروجردی، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، ظهز امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد که در سالن شهیدی این دانشگاه برگزار شد، گفت: مقابله با استکبار جهانی در رأس امور ایران اسلامی قرار دارد.


وی با بیان این که کشور ایران از هیچ قدرتی در دنیا هراس ندارد، افزود: هراس نداشتن ایران از قدرت های جهان رمز پیروزی و اقتدار این کشور است.


بروجردی نهراسیدن از قدرت های دنیا را عامل مهمی دانست که امروز ایران اسلامی را در اوج اقتدار در دنیا قرار داده است و اظهار داشت: با وجود تحریم های چند ساله، ملت ایران هیچ تردیدی برای مقابله با آمریکا ندارند.


وی در ادامه تأکید کرد: کشور ایران برخورد قاطعی با کشورهای دنیا و حتی آمریکا در صورت تعرض به خاک کشور خواهد داشت.


اجرای برجام مانع پیشرفت ایران نمی شود
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که کشور ایران در مصاف دانش هسته ای توانمندی های بزرگی در اختیار دارد، گفت: اجرای برجام مانع پیشرفت جمهوری اسلامی ایران نمی شود.


وی با اشاره به این که نظام جمهوری اسلامی در عرصه های گوناگون همواره پیروز میدان است، اظهار داشت: در سایه پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب روز به روز ایران اسلامی در جهان مقتدرتر می شود.


بروجردی با اشاره به این که دو فروند شناور رزمی آمریکایی شنبه گذشته به دلیل ورود به حریم ایران اسلامی در خلیج فارس از سوی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توقیف و سرنشینان آن دستگیر شدند، گفت: دلاورمردی سپاهیان ایران اسلامی امروز تیتر یک اخبار جهان شده است.


وی یادآور شد: بنا به گفته روابط عمومی نیروی دریایی سپاه، سرنشینان شناورهای آمریکایی شامل 9 مرد و یک زن بوده اند.


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این افراد با برخورد اسلامی رزمندگان منطقه دوم دریایی سپاه در سلامت کامل در محل مناسبی مستقر شده اند./9459/202/ب1

ارسال نظرات