۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۳۱۰۸۰۹
امام جمعه موقت اهواز؛

برخورد قاطع نیروی دریایی سپاه با متجاوزان برای دفاع از تمامیت ارضی کشور است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز با اشاره به برخورد قاطع نیروی دریایی سپاه با دو شناور متجاوز آمریکایی گفت: این اقدام در راستای دفاع از تمامیت ارضی کشور است.
حجت الاسلام و المسلمين حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تجاوز 2 شناور آمریکایی به آب های جمهوری اسلامی ایران و دستگیری آنها از سوی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقدام این عزیزان طبیعی بوده چرا که هر کشوری در راستای دفاع از مرزهای خود، این گونه اقدامات را انجام خواهد داد.

 

امام جمعه موقت اهواز، با بیان این که آمریکا خود را قدرت برتر جهان دانسته و ادعا دارد در صورت قانون شکنی به هیچ وجه نباید مؤاخذه قرار گیرد، اظهارداشت: این ادعا ناشی از خوی استکبارگری آن داشته و در مقابل قانون شکنان را به شدت سرزنش و مورد مؤاخذه قرار می دهد.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با بیان این که چه بسا روحیه استکبارگری آمریکا بر بسیاری از کشورها تأثیرگذار باشد، افزود: در مردم ایران، نیروهای مسلح و نظام اسلامی روحیه استکبارگری و قدرت نمایی آمریکا آن گونه که راه به جایی نبرده، در آینده نیز جایی نخواهد داشت.

 

این مقام مسؤول ضمن تشکر از نیروی دریایی سپاه پاسداران و وزارت خارجه به ویژه دکتر ظریف گفت: دکتر ظریف در جواب تماس تلفنی وزیر خارجه آمریکا عذرخواهی این کشور به دلیل تجاوز به آب های مرزی جمهوری اسلامی ایران را خواستار شد.

 

وی برخورد قاطع نیروهای مسلح و موضع گیری دستگاه دیپلماسی در تجاوز دو شناور آمریکایی را برای دفاع از تمامیت ارضی کشور دانست و ابرازداشت: جمهوری اسلامی ایران هر گونه تهدید را نپذیرفته و در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و تحریم ها عدم تسلیم و هراس از تهدیدها را به اثبات رساند.

 

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده با بیان این که از دید آمریکا و غرب جمهوری اسلامی ایران و مردم آن تروریست هستند، افزود: از دید آمریکا رویارویی با استکبار و منافع آن تروریست قلمداد شده و در تعریف تروریست از دید آمریکایی که شمه ای از انسانیت بهره نبرده  ما به عنوان تروریست معرفی می شویم.

 

این مقام مسؤول با بیان این که جای بسی افتخار است که در تعریف آمریکا از تروریسم، نظام اسلامی به دلیل مبارزه با استکبار به عنوان نظام تروریستی معرفی شده است، خاطرنشان کرد: بیشترین دفاع از انسانیت، عقلانیت، منافع، آزادی و دموکراسی از سوی مردم جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته و تروریست خواندن مردم و نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران و حزب الله آنها را به جایی نخواهد رساند.

 

وی با اشاره به تشکیل گروه های تکفیری از سوی استکبار و مواجهه نظام اسلامی با این گروه ها و تقدیم شهیدان بی شمار گفت: بنا به سخنان امام خمینی(ره) ایستادگی استکباردر برابر دین اسلام ایستادگی ملت ایران در برابر همه دنیای استکبار را در پی داشته و جمهوری اسلامی به ایستادگی خود در برابر استکبار افتخار می کند./9456/302/ب2

ارسال نظرات