۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۳۱۰۸۴۲
با حضور شاعران نامدار کشور؛

حرکت محافل شعر فجر از قم آغاز می‌شود

خبرگزاری رسا ـ بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان نخستین محفل از سری محافل شعرخوانی دهمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر را در شهر قم برگزار می‌کند.
محافل شعر فجر

به گزارش خبرگزاری رسا، این محفل که روز شنبه 26 دی‌ماه امسال برگزار می‌شود، افتتاحیه محافل دهمین دوره جشنواره شعر فجر خواهد بود. پس از محفل شعرخوانی قم، محفل شعر مهاجرت با حضور شاعران افغانستانی مقیم ایران در شهر‌ری برگزار می‌شود.

 

محافل شعر ایلام، همدان، خراسان شمالی و همچنین محافلی در شمال‌غرب و جنوب‌شرق کشور از دیگر برنامه‌هایی است که در این دوره از جشنواره شعر فجر برگزار خواهد شد.

 

دهمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر محافلی در خارج از کشور نیز خواهد داشت. محفل شعرخوانی لبنان که با عنوان شعر مقاومت برگزار می‌شود در بهمن ماه میزبان شاعرانی از ایران و لبنان خواهد بود که آثار خود را با محور شعر مقاومت خواهند خواند. بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان به‌عنوان مجری دهمین دوره جشنواره شعر فجر محافلی نیز در کشورهای دیگر برگزار خواهد کرد.

 

محفل شعرخوانی شهر قم، روز شنبه 26 دی از ساعت 18 در تالار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، واقع در بلوار جمهوری اسلامی آغاز می‌شود و ورود عموم علاقه‌مندان به شعر و ادب در آن آزاد است.

 

اختتامیه دهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر، نخستین روزهای اسفندماه امسال از سوی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و با دبیری اسماعیل امینی در تهران برگزار خواهد شد./998/د102/س

 

منبع:  بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان

ارسال نظرات