۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۳۱۰۸۵۰
امام جمعه عجب شیر:

شرکت در انتخابات آبروی نظام و سبب امنیت کشور است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام شربیانی با بیان این‎‌که شرکت در انتخابات تنها مختص به کسانی که نظام را قبول دارند نیست، گفت: حتی کسانی که نظام را قبول ندارند، برای حفظ کشور و ثبات و امنیت در انتخابات شرکت کنند.
حجت الاسلام محمود شربياني، امام جمعه عجب‌شير

حجت الاسلام محمود شربیانی، امام جمعه عجب شیر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به اهمیت انتخابات پیش روی مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، اظهار داشت: انتخابات برای تمام ملت ایران است.


وی با اشاره به بیانات اخیر رهبری در خصوص انتخابات، ابراز داشت: حضور در انتخابات در حقیقت یک نوع ابراز علاقه به نظام اسلامی و انقلاب است، هر کس در انتخابات حضور پیدا کند در حقیقت نظام را قبول داشته و به آن اعتقاد دارد.


امام جمعه عجب شیر ادامه داد: حتی کسانی که نظام را قبول ندارند، برای حفظ کشور و ثبات و امنیت در انتخابات شرکت کنند، به فرموده رهبری انتخابات برای رهبری نیست، انتخابات متعلق به ایران اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است، از این رو همه باید بیایند در انتخابات شرکت کنند.


وی با بیان این‌که شرکت در انتخابات آبروی نظام جمهوری اسلامی، اسلام، ملت ایران و کشور است، گفت: انتخابات در حقیقت عامل قرار گیری کشور در حصار امنیت و اقتدار است تا دشمنان قصد و تخیل تعرض را به انقلاب نداشته باشند.


حجت الاسلام شربیانی با اشاره به اهمیت بالای انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو، افزود: همه سعی کنند درست انتخاب کنند، در انتخابات باید مردم به کسانی رأی دهند که اصلح بوده و به نظام، انقلاب و رهبری اعتقاد دارند.


وی با بیان این‌که شاخص های انقلابی گری خیلی مهم است و باید در مصداق شناسی و تشخیص مصداق اصلح دقت کرد، ابراز داشت: شاخص های انقلابی گری را درست پیدا کنیم، یکی از مهم ترین ملاک های انتخاب انقلابی بودن کاندیدا است.


امام جمعه عجب شیر با تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات، افزود: در وهله اول حضور حداکثری ملت در انتخابات است، ملت باید هوشیار باشند و با حضور خود در انتخابات نگذارند تا دشمن حتی فکر ضربه و ایجاد نا امنی در کشور را در ذهن بپروراند./854/302/ب1

ارسال نظرات