۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۳۱۰۸۶۲
حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی:

نسل جوان در معرض خطرهای اعتقادی قرار دارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اگر جوانان و نوجوانان ما در مقاطع تحصیلی متوسطه خود پایه های اعتقادی محکمی نداشته باشند در دانشگاه به مشکل برخواهند خورد.
حجت الاسلام محمد رضا آشتياني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی در دهمین نشست ائمه جماعات مدارس استان قم که به همت معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با بیان اینکه امروز جوانان و نوجوانان در معرض خطر هجوم دشمن قرار دارند، اظهار کرد: امروز اگر جوانان و نوجوانان ما در مقاطع تحصیلی متوسطه خود پایه های اعتقادی محکمی نداشته باشندف در دانشگاه به مشکل برخواهند خورد.

 


وی با بیان اینکه ما امروز به مبلغانی نیاز داریم که با زبان روز آشنا باشد، افزود: امروز مبلغان ما باید بدانند که با نسل جوان چگونه برخورد کنند و آنها را نسبت به فراگیری مسائل اعتقادی تشویق کنند.


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز مبلغان ما باید هم فقیه آگاه باشند و هم به روایات و احادیث اشراف پیدا کنند و همچنین نحوه برخورد مناسب با نسل جوان را فرا بگیرند.


وی با اشاره به توطئه های دشمنان بر علیه نسل جوان، تصریح کرد: امروز دشمن با استفاده از تهاجم فرهنگی سعی دارد تا نسل جوان را از نظزر اعتقادی سست بنیان کنند و این وظیفه مبلغان و حوزویان را سنگین تر می کند که با این توطئه ها مقابله کرده و با بیان روایات و احادیث نسل جوان را به خود جذب کنند.


حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات آل سعود بر علیه جمهوری اسلامی، اظهار کرد: آل سعود مطمئن باشد در صورت بروز جنگ ضرر بسیار زیادی خواهد کرد و آتش این دشمنی چشمانش را کور خواهد کرد./858/پ202/ج1

ارسال نظرات