۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۳۱۰۸۹۷
امام جمعه مشهد اردهال ‌کاشان:

دشمن به دنبال جدایی رهبر با ملت است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه با تأکید بر این که حفظ اقتدار و عزت ایران اسلامی از وظایف ما است، گفت: دشمنی استکبار با ایران به واسطه استقلال طلبی ایران است.
حجت الاسلام والمسلمين مهدي سليماني

حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی امام جمعه منطقه مشهد اردهال کاشان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که انتخابات مهم و یک نعمت است، گفت: حضور قدرتمندانه، هوشمندانه و پرشور مردم در انتخابات برای دنیا درس و پیام دارد.

 

وی افزود: بسیاری منتظر هستند تا ملت ایران را جدا از نظام و انقلاب و رهبری ببینند تا تمایل ملت به طرف آمریکا باشد.

 

حجت الاسلام سلیمانی با تأکید بر این که ترکیه، اسرائیل و عربستان ائتلافی بر علیه ایران هستند، گفت: دشمن منتظر شکست و اضمحلال ایران است.

 

امام جمعه مشهد اردهال کاشان با بیان این که وظیفه ملت در این برهه زمانی بسیار سنگین است، افزود: حفظ اقتدار و عزت ایران اسلامی در استای آرمان های شهدا، از وظایف ما است.

 

استاد حوزه علمیه با اشاره به این که ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس شهدای بسیاری تقدیم اسلام کرده است تا اسلام زنده بماند، گفت: فرماندهان شیعه در سوریه و یمن مشغول به دفاع از امت اسلامی هستند و در عراق نیز فرماندهان ارشد نظامی ایران حضور دارند و با طراحی خود توانسته اند پیروزی های بزرگی نصیب مردم سوریه و عراق کنند.

 

وی با تأکید بر این که ایران اسلامی در جنگ سیاسی، فرهنگی و رسانه ای قرار دارد، گفت: استکبار به دلیل استقلال طلبی ایران اسلامی و تکیه بر دیدگاه امیرمؤمنان، دشمن ما است.

 

به گفته وی، دشمن قسم خورده است تا مردها و زنان ایران اسلامی را منحرف و از اعتقادات مذهبی تهی کند تا کشوری لاییک و جدای از دین داشته باشیم که به تغییر سکان دار ایران ختم شود.

 

حجت الاسلام سلیمانی با تأکید بر این که مقاومت ملت ایران موجب قرار گرفتن ابرقدرت ها بر سر میز مذاکره با ایران شده است، گفت: ایران اسلامی دست از مقاومت بر نمی دارد، چرا که مقاومت ایران خار چشم دشمن است.

 

امام جمعه مشهد اردهال با بیان این که مجلس مقتدر موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی است، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات نشان از دموکراسی و مشتی محکم بر دهن دشمنان ایران اسلامی خواهد بود./1307/302/ب3

ارسال نظرات