۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۳۱۰۸۹۸
استاد حوزه و دانشگاه:

تعامل دو سویه مردم با نظام منجر به ثبات و امنیت مثال زدنی ایران شده است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: دادن فرصت انتخاب به افراد منتقد و کسانی که نظام را قبول ندارند، نشان از نگاه مثبت و خادمانه نظام به مردم است.
حجت الاسلام حسن غفاري فر

حجت الاسلام حسن غفاری فر استاد مراکز تخصصی حوزه علمیه، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، با اشاره به این که انتخابات دو نوع امنیت به همراه دارد، اظهار داشت: امنیت اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و همچنین امنیت اخلاقی در راستای احیای ارزش های حکومت از فواید انتخابات است.

 

وی افزود: زمانی که مردم یک کشور در صحنه باشند و مملکت را با همکاری یکدیگر اداره کنند، برای افراد خارج از کشور تأثیر و پیام مهمی به همراه دارد.

 

حجت الاسلام غفاری فر اظهار داشت: اختلاف آرای موجود در ایران در سایر کشورهای همسایه نیز وجود دارد، اما در آن کشورها به دلیل این که مردم در صحنه نیستند و حکومت نیز برای آراء مردم احترام قایل نیست، هر کس ساز خود را می زند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که حتی مخالفان نظام و رهبری نیز در انتخابات شرکت کنند، گفت: در این شرایط ممکن است فرد مورد نظر رأی دهنده انتخاب نشود، اما آنها می توانند به نزدیکترین شخص مورد نظر خود رأی دهند.

 

استاد مراکز تخصصی حوزه علمیه با بیان این که در کشوری که 300 نماینده انتخاب می شوند، ملت آن می توانند به نزدیک ترین فرد خود برسند، ابراز داشت: تعامل پذیرش مردم و دادن فرصت به مردم موجب اتحاد و همبستگی می شود که خروجی آن نشان از جدیت مردم برای دفاع از نظام است.

 

عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم با تأکید بر این که حضور پرشور در انتخابات موجب امنیت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی می شود، گفت: اصرار رهبری بر شرکت همه در انتخابات به دلیل دستیابی به حداقل ها در راستای منافع است.

 

وی با اشاره به این که کشوری که به حداقل های همه برسد و موجب ثبات شود، ارزش های حاکم بر منافع، بهتر می تواند رشد کند و در دراز مدت به نفع ملت خواهد بود، افزود: دادن فرصت انتخاب به افراد منتقد و کسانی که نظام را قبول ندارند، نشان از نگاه مثبت و خادمانه نظام به مردم است.

 

حجت الاسلام غفاری فر گفت: تعامل دو سویه مردم با نظام منجر به ثبات و امنیت مثال زدنی در ایران شده است که باید برای حفظ آن تلاش کرد تا در برخی برهه ها با نفوذ دشمن به آن ضربه وارد نشود./1307/302/ب3

ارسال نظرات