۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۳۱۰۹۰۸
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران:

انقلاب اسلامی منشأ بسیاری از تحولات در جهان اسلام بوده است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی ایران منشأ بسیاری از تحولات در جهان اسلام بوده است، گفت: بیداری اسلامی از برکات ارزشمند این انقلاب است.
امام جمعه موقت ساري حجت الاسلام ناصر شکريان، مدير کل تبليغات اسلامي مازندران،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام یوسف‌ یوسف‌پور مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر استان با بیان این که دهه فجر نشان داد که برای مردم ایران خواستن توانستن است، گفت: در دهه فجر ثابت شد که ملت ایران می توانند در همه عرصه ها به خود متکی بوده و بر قله‌های رفیع افتخارات در همه زمینه‌های فرهنگی، علمی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بایستند.

 

حجت الاسلام یوسف پور افزود: امام راحل در این دهه تولدی دوباره به جان ایران بخشید و سلسله منحوس شاهنشاهی را از ریشه قطع کرد و همین امر باعث شد تا این حرکت در تاریخ ایران اسلامی نقطه‌ای تعیین کننده قرار بگیرد.

 

وی بیان داشت: هر روز این دهه یادآور حماسه‌آفرینی‌های مردم اسلام دوست ایران است که با توکل به خداوند متعال و با عزمی راسخ توانستند رژیم سلطه ستم شاهی را از پای درآورده و آن را سرنگون سازند و به جای آن اسلام ناب محمدی را جایگزین کنند.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی ایران منشأ بسیاری از تحولات در جهان اسلام بوده است، بیان کرد: امروز بیداری اسلامی که در همه ملل های مختلف جهان در حال شکل گیری است از برکات ارزشمند این انقلاب محسوب می شود که به برکت وجود امام خمینی(ره) و خون پاک شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی شکل گرفته و توسعه یافته است.

 

وی با بیان این که هر چه داریم به برکت انقلاب و نظام اسلامی است، گفت: برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های دهه فجر یکی از وظایف مهم مسؤولان و مدیران است.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، دهه فجر را بزرگ ترین یادمان انقلاب توصیف کرد و گفت: نشانه های این جشن ملی باید در فضاهای شهری مشاهده و باشکوه تر از هر سال برگزار شود.

 

وی با بیان این‌که جشن های یوم الله دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی به نسل جوان است افزود: دهه فجر یادآور وحدت و همدلی ملت ایران در برابر نظام پادشاهی است.

 

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که نهضت اسلامی با رهبری مرجعیت دینی و همراهی ملت ایران به پیروزی رسید، خاطرنشان کرد: همراهی و حضور ملت ایران در همه صحنه های قبل و بعد از انقلاب اسلامی مهم ترین عامل پایداری این انقلاب بوده است.

 

وی با تاکید بر این که روحانیت با اتکای به اسلام ناب و بازسازی اندیشه دینی توانست اصلاحاتی عمیق و بنیادین در نظام اجتماعی ما به وجود آورد، گفت: شکل‏گیری یک نظام دینی و طرح دین در قالب یک نظام در راستای همین مقوله است.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود بر ضرورت وحدت حول محور ولایت در جامعه اسلامی تأکید کرد و با بیان این که مسؤولان باید در همه امور تابع محض ولایت فقیه باشند، ادامه داد: پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب یک تکلیف شرعی است. 

 

وی با بیان این که دشمنان در سه دهه اخیر از هر فرصتی برای از بین بردن جایگاه ولایت فقیه در ایران اسلامی استفاده کردند، گفت: خوشبختانه و به لطف خداوند متعال، هوشیاری و بصیرت ملت ایران همه توطئه های خصمانه و شوم آنها در این خصوص خنثی کرد. 

 

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که ولایت فقیه بیش از سه دهه افتخار، عزت و سربلندی را برای ملت ایران به ارمغان آورده است، تصریح کرد: امروز نیز برای ادامه این روند باید مطیع محض رهبرمعظم انقلاب اسلامی باشیم.

 

امام جمعه موقت ساری با تأکید بر این که انقلاب اسلامی با مجاهدت های بسیاری به دست ما رسیده است، افزود: باید قدردان این تلاش های ارزشمند بوده و در مسیر تحکیم و ترویج آرمان های گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوشا باشیم.

 

وی با بیان این که انقلاب اسلامی به مردم کشور ما عزت و سربلندی داده است، گفت: در دورات ستمشاهی کسی جرأت نمی کرد رودررو با مدیران گفت و گو کند، اما امروز مدیران در خدمت مردم هستند./950/202/ب3

ارسال نظرات