۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۳۱۰۹۶۰
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور:

امسال اوج شکوه راهیان نور را خواهیم دید

خبرگزاری رسا ـ در هر مقطعی از مناطق عملیاتی یک دوران اوجی را هم داریم که ان شاالله در اسفند و فروردین 94 و 95 این دوران اوج راهیان نور را با حضور حد اکثری مردم در مناطق عملیاتی شاهد خواهیم بود.
سرهنگ اديبي

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ پاسدار نادر ادیبی، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور در یادواره ی شهید خبرنگار غلامرضا رهبر  گفت:  گویاسازی مناطق عملیاتی دفاع مقدس دربرگیرنده ی جغرافیای مناطق عملیاتی است که این خود یک شاهد عینی برای حوزه ی عملیات های دفاع مقدس در یادمان هااست.

 

وی ادامه داد:  راهیان نور امسال هم مانند سال های گذشته با حضور پر شکوه مردم در دست برگزاری است؛ که ما با توجه به این استقبال مردمی از راهیان نور، در هر مقطعی از مناطق عملیاتی یک دوران اوجی را هم داریم که ان شاالله در اسفند و فروردین 94 و 95  این دوران اوج راهیان نور را با حضور حد اکثری مردم در مناطق عملیاتی شاهد خواهیم بود.

 

ادیبی ابراز کرد: اردوهای راهیان نور از  ابتدای سال 93 تا  پایان اردیبهشت 94  بالغ بر 5 میلیون نفر زائر در مناطق عملیاتی در خود جای داده است که براین اساس امسال نیز پیش بینی میشود که بر این جمعیت زائر افزوده شود.

 

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور در ادامه گفت: اکنون کاروان های راهیان نور دانش آموزی نیز در قالب گروه های مختلف از دانش آموزان، دانش جویان و مردم  در قشر های مختلف در مناطق عملیاتی حضور خواهند داشت که براساس این روند، گسترش خدمات راهیان نور در حوزه های مختلف اعم از محتوایی،روایت گری، برنامه های فرهنگی پیش بینی شده در یادمان ها در شهرهای مناطق عملیاتی دفاع مقدس با موضوع خادمین و مبلغین و برنامه های مفصل دیگر به صورت جزء به جزء در یادمان های دفاع مقدس  اجرا خواهد شد و مردم نیز در سال جدید می توانند با یک شور و حال بهتری در مناطق عملیاتی حضور پیدا کنند./1330/د103/ف

 

منبع: خبرگزاری دفاع مقدس 

 

ارسال نظرات