۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۶
کد خبر: ۳۱۱۰۳۱
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی:

مسأله نفوذ جدی است/ افراد نفوذی‌ داخلی با تشکیل تیم قصد اخلال در اصل نظام را دارند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین صدیقی گفت: باید مسأله نفوذ را جدی بگیریم و مراقب ورود نفوذی ها به عرصه های سیاسی کشور باشیم، باید به این نکته توجه داشت که نفوذی ها همیشه بیگانه نیستند بلکه برخی از آن ها در همین کشور و زیر عبای امام راحل (ره) بوده اند و اکنون نیز از مقام و منصب برخوردارند و با تشکیل تیم، قصد اخلال در اصل نظام را دارند
سالگرد شهيد مهدي نوروزي سالگرد شهيد مهدي نوروزي سالگرد شهيد مهدي نوروزي سالگرد شهيد مهدي نوروزي حجت الاسلام والمسلمين صديقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم نخستین سالگرد شهادت مدافع حرم، شهید مهدی نوروزی شامگاه گذشته با حضور حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، امام جمعه کرمانشاه، مسؤولان، طلاب و روحانیان و جمع کثیری از مردم شهیدپرور کرمانشاه در سالن تقوی این شهر برگزار شد.


حجت الاسلام والمسلمین صدیقی اظهار داشت: شهیدان مدافع حرم، پروانگان شمع فروزان حرم های اهل بیت عصمت و طهارت هستند.


امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: خون پاک شهدا در رگ های جوانان این مرز و بوم جریان دارد، شهدا مورد عنایت خداوند متعال و تافته جدا بافته بندگان خداوند هستند.


وی تصریح کرد: جایگاه شهدا در میان خلق نیست بلکه شهدا الهی هستند و جایگاه آن ها بالاتر از بهشت است، در حقیقت بهشت محتاج و عاشق شهدا است و شهدا در مقام قرب الهی قرار دارند.


حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به آیاتی از سوره مبارکه بقره بیان داشت: شهدا به سوی مقصد پر گشودند و همانند چشمه حیات، احیاگر وجود بندگان شدند و ما را زنده کردند.


امام جمعه موقت تهران ابراز داشت: کسانی که در راه خدا به خون خود آغشته شدند نمرده‌اند بلکه زنده هستند و به مقام علیت دست یافته اند.


وی در ادامه اقامه نماز را عامل سرافرازی و پیروزی بندگان خواند و گفت: شهدا همواره در جوار حق هستند و بندگان در شبانه روز پنج بار در زمان اقامه نماز با خداوند متعال دیدار کرده و سخن گفته و در آن زمان میهمان و رفیق خداوند و هم صحبت حضرت حق هستند.


حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با بیان جدیت مسأله نفوذ یادآور شد: باید مسأله نفوذ را جدی بگیریم و مراقب ورود نفوذی ها به عرصه های سیاسی کشور باشیم، باید به این نکته توجه داشت که نفوذی ها همیشه بیگانه نیستند بلکه برخی از آن ها در همین کشور و زیر عبای امام راحل (ره) بوده اند و اکنون نیز از مقام و منصب برخوردارند و با تشکیل تیم، قصد اخلال در اصل نظام را دارند.


امام جمعه موقت تهران با اشاره به روشنگری های رهبر معظم انقلاب در زمینه مسأله نفوذ، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب همواره در این زمینه خط مشی و راهکارهای لازم را در اختیار ملت قرار می دهند و اکنون ملت ایران نیز باید به رهبر فرزانه و آگاه کشور لبیک گفته و به تبیین مسائل بپردازند.


وی در پایان گفت: امید است سربازان و پیروان ولی امر مسلمین باشیم و دست مستکبران داخلی و خارجی را از دخالت در امور نظام جمهوری اسلامی ایران کوتاه کنیم./857/202/ب2

ارسال نظرات